Field Engineer

Région
Zaventem
Salaire
Marktconform loon
Publication
mercredi 27 mars 2019
Date limite
samedi 11 mai 2019
Réf
6000-214541
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein
Description de la fonction

Voor bij één van onze klanten in Zaventem zijn wij per direct op zoek naar een Field Support Engineer. Wij zijn op zoek naar een polyvalente en dynamische medewerker die reeds ervaring heeft als support medewerker binnen de ICT bedrijfswereld.

Omschrijving
Als Field Support Engineer zal je ondersteuning geven aan de eindgebruikers van onze klant binnen de kantoren (onsite) alsook op verplaatsing (offsite).
Het schrikt je niet af om ondersteuning te bieden via telefoon, chat, email en andere kanalen zoals vereist. Dit gebeurt in het Nederlands, Frans en Engels. Er wordt dus verwacht dat je de 3 talen vlot beheerst.

Je biedt hulp bij projecten waar zowel hardware en/of software installaties dienen te gebeuren. Je bent in staat om problemen te analyseren en hieraan de nodige acties te koppelen.

Noties van onderstaande applicaties, begrippen en/of taken zijn een pluspunt.
- Netwerk ( LAN, wifi, VPN, patching, ...)
- Laptops, printers, scanners, ... (certificaat HP, DELL,... = pluspunt)
- Telefonie (Mobile, Skype, Android, ...)
- Applicaties (Office, Internet Explorer, Citrix, App-V,...)
- Server ( Active Directory, Exchange, SCCM, ...)

Er wordt een opleiding voorzien van 3 weken waarbij je het ticketingsysteem aanleert alsook de verscheidene technologieën die gebruikt worden bij de klant.

Exigence pour la fonction
  • 2 à 3 jaar ervaring in IT Infrastructure field support (hardware, software, operating system issues)
  • NL/FR, ENG goed
  • Ervaring met installatie, troubleshooting en herstel van desktops, printers, laptops.
  • Basiskennis LAN/WAN
  • Ervaring met deskside support en PC Break & Fix en basiskennis Windows admin
  • Ervaring met anti-spyware en anti-virus software
  • Gebruikskennis TCP/IP en networking, DNS, DHCP, VPN
  • Goed overweg kunnen met systemen en netwerken en deductief kunnen nadenken
  • Goed kunnen communiceren (zowel mondeling als schriftelijk) met zowel interne klanten als het management
  • Met deadlines overweg kunnen en taken op tijd kunnen afwerken
Conditions de travail

Marktconform loon