Dossierbeheerder Bank - Customer Loyalty Teammember Collection (Brussel)

Recruteur
Unique NARD
Région
BRUSSEL
Publication
lundi 1 avril 2019
Date limite
mercredi 1 mai 2019
Réf
16080EUNQ-BE
Contact
Unique Nard Office
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Onze klant is gespecialiseerd in het invorderen van schulden ongeacht het type debiteur (bedrijven, zelfstandigen, particulieren). Ze behoort tot de marktleiders in debt recovery in België en haar vaste klanten bestaan uit financiële instellingen en banken.



Functiebeschrijving

  • Je bent verantwoordelijk voor het « end to end » traject dat aanvangt bij de eerste betalingsachterstand van de klant en eindigt met hetzij de terugbetaling van de achterstand (regularisatie), hetzij met het opstarten van een Recovery-procedure waarbij onder meer wordt overgegaan tot de uitwinning van de zekerheden.
  • Je staat in voor de interactie met de klanten met focus op advies.
  • Je staat in voor de “customer experience” (“we exceed customers expectations”).
  • Je analyseert het kredietdossier vanuit een risico-oogpunt en vanuit een juridische invalshoek met als doel een oplossing uit te werken die tegemoetkomt aan de belangen van de klant en de bank.
  • Je staat in voor de administratieve opvolging van het dossier.
  • Indien het dossier na de regularisatie- en de recoveryfase nog een debetsaldo vertoont, maak je het dossier over aan de business unit van Fiducre die gespecialiseerd is in de invordering van restsaldo’s. Je beheert hoofdzakelijk de aan jou toegewezen klantenportefeuille, wat niet wegneemt dat je ook regelmatig tussenkomt in andere dossiers van het CLT.
  • Je zet je actief in om de gemeenschappelijke doelstellingen van het CLT te realiseren.



Functie-eisen

  • Je bent klantgericht en een uitstekende onderhandelaar met focus op het behalen van resultaten.
  • Je bent empatisch en luistervaardig.
  • Je gaat op zoek naar duurzame oplossingen voor de klant.
  • Je bent leergierig en hebt een groot aanpassingsvermogen.
  • Je bent een vlotte communicator (zowel schriftelijk als aan de telefoon) en bent tweetalig Nederlands/Frans (Duits en Engels zijn een plus).
  • Je bent dynamisch en enthousiast en je gaat geen uitdaging uit de weg.
  • Je bent een goede teamplayer en je hebt een constructieve houding.
  • Je hebt minstens een Bachelor diploma.



Arbeidsvoorwaarden

  • Als CLT member rapporteer je aan de CLT Captain.
  • Je werkt in vast dienstverband met glijdende uren en je zal geregeld 's avonds tot 20u00 werken voor telefonische contactname met de klanten. Je kan die dag wel later starten.
  • We bieden je een competitief salaris en tal van extralegale voordelen.
  • Dat alles met een ruime waaier aan toekomstperspectieven, snelle doorgroeimogelijkheden en talrijke professionele opleidingen.

Emplois similaires

Emplois similaires