Commercieel medewerker bank - Customer Loyalty Member (Louvain-la-Neuve)

Recruteur
Unique NARD
Région
LOUVAIN-LA-NEUVE
Publication
mardi 2 avril 2019
Date limite
jeudi 2 mai 2019
Réf
160C42UNQ-BE
Contact
Unique Nard Office
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Er was nooit een interessantere tijd om bij ING te werken. Ze bevinden zich op een traject dat toegespitst is op hun klanten, aangedreven wordt door technologie en gestuurd wordt door intelligente, vastberaden mensen.



Functiebeschrijving

  • Vragen en problemen van klanten beantwoorden en oplossen (van A tot Z) en hierbij speuren naar commerciële opportuniteiten
  • Contact onderhouden met klanten via mail, telefoon en chat
  • De verwachtingen van de klant continu overtreffen: het WOW-effect
  • Een echte klik maken met klanten en prospect
  • Klantcontact zorgvuldig loggen in de systemen
  • Het op een correcte manier doorlopen van klantprocessen
  • Rekening houdend met geldende wet- en regelgeving
  • Alle overige uitdagende taken die je naar je toe weet te trekken
  • Operationele afhandeling van het klantverzoek



Functie-eisen

Als Customer Loyalty Team-Member moet je ook over het volgende beschikken:

  • Een flexibele ingesteldheid, je vindt het geen probleem om in de verruimende openingstijden van 08.00-22.00 te werken en indien nodig op zaterdag van 9u tot 17u, of bij te springen in een team
  • Een opleiding op bachelor niveau
  • Een commerciële ingesteldheid met oog voor commerciële resultaten, klantgerichtheid en ondernemerschap
  • Je bent bereid om de nodige (wettelijke) certificaten voor de job te halen
  • Je bent bereid om het nodige aan te leren voor de uitvoering van je taken.
  • Bereid tot het leren van de processen en producten van ING.
  • NL en FR (niveau B1 Europese norm) vereist



Arbeidsvoorwaarden

  • De mogelijkheid om regionaal te werken te Gent, Brussel, Louvain-la-Neuve of Namen
  • Afhankelijk van je ervaring en product-technische kennis kan je ingezet worden in een Customer Loyalty Team voor het dagelijks bankieren voor particulieren, voor de kredietverleningsactiviteit, voor de spaar- en beleggingsactiviteiten, voor het bankieren van onze business klanten…
  • Een duidelijk doel, een uniek aanbod, een gepaste verloning en een bijkomende waaier aan mogelijke voordelen
  • Persoonlijke groei & uitdagend werk met eindeloze mogelijkheden om je ambities te verwezenlijken door middel van opleidingsmogelijkheden en het leren van verschillende zaken op het terrein.
  • Je leert wat bankieren inhoudt en zal een duidelijk inzicht krijgen in de commerciële aanpak, producten en de manier waarop wij onze klanten service bieden.
  • Een informele, dynamische omgeving met innovatieve collega's die je inspanningen ondersteunen
  • Een progressieve en soepele manier van werken waarbij nieuwe ideeën naar waarde worden geschat. Een zeer afwisselend werk, omdat je taken en werkzaamheden per dag kunnen verschillen. Ook heb je ruimte om je eigen ideeën, kennis en ervaring in te brengen in je team en concreet toegevoegde waarde te leveren in het bedenken van de beste oplossingen voor klanten. Opgelet de business area en de job level worden naar uw skills en expertise bepaald.

Emplois similaires

Emplois similaires