Administratief bediende - Customer Loyalty Member BANK (Brussel)

Recruteur
Unique NARD
Région
ETTERBEEK
Publication
mardi 2 avril 2019
Date limite
jeudi 2 mai 2019
Réf
160C86UNQ-BE
Contact
Unique Nard Office
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Onze klant is een wereldwijd opererende financiële instelling van Nederlandse oorsprong.



Functiebeschrijving

Je belangrijkste verantwoordelijkheden als CLT-member administratie:

  • Vragen en problemen van klanten beantwoorden en oplossen (van A tot Z) en hierbij speuren naar commerciële opportuniteiten
  • Administratieve verwerking van de klantendossiers
  • De verwachtingen van de klant continu overtreffen: het WOW-effect
  • Een echte klik maken met klanten en prospect
  • Klantcontact zorgvuldig loggen in de systemen
  • Het op een correcte manier doorlopen van klantprocessen
  • Rekening houdend met geldende wet- en regelgeving
  • Alle overige uitdagende taken die je naar je toe weet te trekken
  • Operationele afhandeling van het klantverzoek In deze functie ligt de focus op administratieve taken.

De verdeling is ongeveer 80% dossierbeheer en 20% klantencontact.



Functie-eisen

Als Customer Loyalty Team-Member moet je ook over het volgende beschikken:

  • Een flexibele ingesteldheid, je vindt het geen probleem om in de verruimende openingstijden van 08.00-22.00 te werken en indien nodig op zaterdag van 9u tot 17u, of bij te springen in een team
  • Een opleiding op Bachelor of Master niveau
  • Een commerciële ingesteldheid met oog voor commerciële resultaten, klantgerichtheid en ondernemerschap
  • Je bent bereid om de nodige (wettelijke) certificaten voor de job te halen
  • Je bent bereid om het nodige aan te leren voor de uitvoering van je taken.
  • Bereid tot het leren van de processen en producten van ING.
  • NL en FR (niveau B1 Europese norm) vereist.
  • Kennis van het Engels en Duits is een troef.



Arbeidsvoorwaarden

Een duidelijk doel, een uniek aanbod, een gepaste verloning en een bijkomende waaier aan mogelijke voordelen zoals:

  • Persoonlijke groei & uitdagend werk met eindeloze mogelijkheden om je ambities te verwezenlijken door middel van opleidingsmogelijkheden en het leren van verschillende zaken op het terrein.
  • Je leert wat bankieren inhoudt en zal een duidelijk inzicht krijgen in de commerciële aanpak, producten en de manier waarop wij onze klanten service bieden.
  • Een informele, dynamische omgeving met innovatieve collega's die je inspanningen ondersteunen
  • Een progressieve en soepele manier van werken waarbij nieuwe ideeën naar waarde worden geschat. Een zeer afwisselend werk, omdat je taken en werkzaamheden per dag kunnen verschillen. Ook heb je ruimte om je eigen ideeën, kennis en ervaring in te brengen in je team en concreet toegevoegde waarde te leveren in het bedenken van de beste oplossingen voor klanten.

Opgelet de business area en de job level worden naar uw skills en expertise bepaald.

Emplois similaires

Emplois similaires