Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

HR Operations Support (m/v)

Employeur
Unique Brussel Customer Care
Lieu
BRUSSEL
Date de clôture
3 mai 2019

Afficher plus

Fonction
Services sociaux, Services
Secteur
Autre, Autre - général
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience

Détails de l'offre

Onze klant zet iedereen in beweging. Door dagelijks meer dan 10.000 uitzendmedewerkers aan het werk te zetten, zorgen zij ervoor dat ook werkgevers vooruitgaan. Die drive heeft van hen de nummer 2 in de Belgische uitzendmarkt gemaakt, met meer dan 100 kantoren verspreid in heel het land. Onze klant streeft er ook naar dat alle talenten zich kunnen ontplooien, ongeacht hun afkomst, geslacht of levensstijl. Zij staan dus open voor talenten uit de kansengroepen.

Als medewerker sta je dus nooit stil. En dat voelt goed. Je wordt immers voortdurend gestimuleerd om je potentieel ten volle te ontwikkelen. Je staat niet aan de zijlijn, maar werkt actief mee aan steeds betere oplossingen. Dat alles in een respectvolle, open en enthousiaste werkomgeving. En reken maar dat de funfactor niet uit het oog zal verliezen!



Functiebeschrijving

De HR support consultant is de schakel tussen de klanten, uitzendmedewerkers en kantoren van onze klant. Als HR support consultant bent u verantwoordelijk voor de efficiënte afhandeling van de inkomende telefonische oproepen. Daarnaast zorgt u voor een vlotte administratieve opvolging.

In deze functie zijn uw telefoon en PC de belangrijkste werkinstrumenten. U behandelt dagelijks de binnenkomende oproepen omtrent tewerkstelling en verwerkt deze in de desbetreffende programma's. Dankzij uw uitstekende administratieve vaardigheden zorgt u ook voor de correcte opmaak van onder meer dimona's, arbeidscontracten en sociale documenten.

Deze taken voert u uit vanuit de afdeling Mid Office in centrum Brussel.



Functie-eisen

Voor deze functie zijn wij op zoek naar kandidaten die zowel communicatief als administratief zeer sterk zijn. Belangrijk is een vlotte tweetaligheid (NL/FR), stressbestendigheid en een servicegerichte attitude. Daarnaast heeft u een goede algemene PC-kennis.

Idealiter bent u in het bezit van een diploma op (minimum) bachelorniveau of gelijkwaardig door ervaring. Relevante professionele ervaring is zeker meegenomen, maar deze functie staat ook open voor gemotiveerde starters.



Arbeidsvoorwaarden

Onze klant is de “place to be” voor proactieve doeners. Zij verwachten dat je ervoor gaat. En daar krijg je heel wat voor terug. Want onze klant kiest voor een partnership op lange termijn. Zij investeren dan ook volop in je ontwikkeling. Bovendien kom je tal van loopbaankansen tegen - aan jou om ze te grijpen.

Een grijze boel wordt dus nooit: plezier en professionaliteit gaan hand in hand. Zo deel je dezelfde positieve vibe met al even enthousiaste collega's. Je kunt rekenen op een aantrekkelijk loonpakket, met als kers op de taart veel extralegale voordelen die je aangenaam zullen verrassen. Dat alles in een solide, beursgenoteerd bedrijf met 500 medewerkers.

Shift van 13u tot 22u

Entreprise

En tant que prestataire de services RH polyvalent, Unique vous aide à réaliser vos ambitions. Grâce à nos plus de 40 ans d’expérience, nous faisons partie du top dans le secteur RH belge. Par le biais de nos spécialisations Office, HR Consult, Customer Care et Technicum, plus de 200 collaborateurs dans 41 agences vous garantissent une approche personnelle sur mesure pour les entreprises et candidats exigeants. De starter à professionnel, pour des emplois temporaires ou fixes.

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte