Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Office & Sales Assistant

Employeur
JOBMATCH ANDERLECHT
Lieu
Anderlecht
Date de clôture
5 mai 2019

Afficher plus

Fonction
Administration / Secrétariat, Office Management
Secteur
Administration / ASBL
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience

Voor onze opdrachtgever in Anderlecht, een bedrijf in de medische sector, zijn wij op zoek naar een Sales Assistant met een eerste werkervaring.

Functiebeschrijving
Sales & Marketing

  • volgt de aanvragen voor staaltjes op en zorgt dat ze correct verwerkt worden.
  • werkt binnen de database en maakt nieuwe producten, artikels en hun referenties aan
  • schrijft deelnemers in voor congressen en vraagt de nodigen documenten op
  • bereidt events voor en zorgt voor het materiaal, het transport, meubilair, gadgets, brochures…
  • organiseert congressen, bedrijfsbezoeken, cursussen,… zowel nationaal als internationaal: je stelt dossiers samen, zoekt prijzen op voor vluchten en hotels, schrijft iedereen in…
  • beheert de bevestigingen van A tot Z en ook de annuleringen
  • staat in contact met verschillende diensten en klanten: Sales, Customer Service, Chirurgen …
  • ondersteunt de Account Managers bij het opmaken van hun offertes

Je neemt ook andere administratieve taken voor je rekening:

  • bereidt meetings voor: vergaderzalen, lunch, beamer,… en assisteert om te notuleren
  • beheert het economaat en alle bestellingen en kantoormateriaal
  • beluistert de voicemailberichten en geeft de boodschap door aan de juiste collega
  • stelt brieven op, stuurt attesten op en je stelt facturen en onkostennota's op
  • zorgt voor de juiste handtekeningen op de juiste documenten
  • vraagt documenten op bij diverse leveranciers en volgt de aankooplijst op
  • volgt klachten en retours op van A tot Z en geeft ze door aan het juiste departement



Functie-eisen
Onze ideale kandidaat…

  • over een hoger diploma of gelijkwaardig denkniveau en een eerste soortgelijke ervaring
  • en schrijft vlot Nederlands, Frans en Engels
  • communicatief sterk en past zich makkelijk aan aan verschillende gesprekspartners
  • sterk in organiseren en bewaart ten allen tijde het helikopterzicht
  • autonoom werken en weet na een inloopperiode eigen prioriteiten te stellen
  • zin voor verantwoordelijkheid en initiatief, is hands-on en positief ingesteld
  • betrouwbaar, loyaal, eerlijk, correct en recht door zee



Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden jou…

  • een voltijdse functie met een contract van onbepaalde duur na succesvolle interimperiode
  • een afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid en ruimte voor initiatief
  • een groeiend bedrijf, waar je kan rekenen op begeleiding en opleiding on the job
  • een mooie verloning, aangevuld met extralegale voordelen

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte