Office & Sales Assistant

Région
Anderlecht
Publication
vendredi 5 avril 2019
Date limite
dimanche 5 mai 2019
Réf
175FEJOBM-BE
Contact
Joke Willemoens
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Voor onze opdrachtgever in Anderlecht, een bedrijf in de farmaceutische sector, zijn wij op zoek naar een Sales Assistant met een eerste werkervaring.

Functiebeschrijving
Sales & Marketing

  • volgt de aanvragen voor staaltjes op en zorgt dat ze correct verwerkt worden
  • werkt binnen de database en maakt nieuwe producten, artikels en hun referenties aan
  • schrijft deelnemers in voor congressen en vraagt de nodigen documenten op
  • bereidt events voor en zorgt voor het materiaal, het transport, meubilair, gadgets, brochures…
  • organiseert congressen, bedrijfsbezoeken, cursussen,… zowel nationaal als internationaal: je stelt dossiers samen, zoekt prijzen op voor vluchten en hotels, schrijft iedereen in…
  • beheert de bevestigingen van A tot Z en ook de annuleringen
  • staat in contact met verschillende diensten en klanten: Sales, Customer Service, Chirurgen …
  • ondersteunt de Account Managers bij het opmaken van hun offertes

Je neemt ook andere administratieve taken voor je rekening:

  • bereidt meetings voor: vergaderzalen, lunch, beamer,… en assisteert om te notuleren
  • beheert het economaat en alle bestellingen en kantoormateriaal
  • beluistert de voicemailberichten en geeft de boodschap door aan de juiste collega
  • stelt brieven op, stuurt attesten op en je stelt facturen en onkostennota's op
  • zorgt voor de juiste handtekeningen op de juiste documenten
  • vraagt documenten op bij diverse leveranciers en volgt de aankooplijst op
  • volgt klachten en retours op van A tot Z en geeft ze door aan het juiste departement



Functie-eisen
Onze ideale kandidaat…

  • over een hoger diploma of gelijkwaardig denkniveau en een eerste soortgelijke ervaring
  • en schrijft vlot Nederlands, Frans en Engels
  • communicatief sterk en past zich makkelijk aan aan verschillende gesprekspartners
  • sterk in organiseren en bewaart ten allen tijde het helikopterzicht
  • autonoom werken en weet na een inloopperiode eigen prioriteiten te stellen
  • zin voor verantwoordelijkheid en initiatief, is hands-on en positief ingesteld
  • betrouwbaar, loyaal, eerlijk, correct en recht door zee



Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden jou…

  • een voltijdse functie met een contract van onbepaalde duur na succesvolle interimperiode
  • een afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid en ruimte voor initiatief
  • een groeiend bedrijf, waar je kan rekenen op begeleiding en opleiding on the job
  • een mooie verloning, aangevuld met extralegale voordelen