Administratief - Commercieel Bediende: Tender Specialist

Région
Anderlecht
Publication
lundi 8 avril 2019
Date limite
mercredi 8 mai 2019
Réf
1785EJOBM-BE
Contact
Joke Willemoens
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Voor onze klant in Anderlecht zijn wij op zoek naar een Commercieel – Administratief bediende, voor de volledige coördinatie van grote offertes, tenders en overheidsopdrachten en de administratieve en commerciële afhandeling. Met jouw oog voor detail, leergierigheid én de juiste opleiding, ben jij al snel Expert in je vak.

Functiebeschrijving
Een greep uit je takenpakket:

  • Je coördineert en beheert alle binnenkomende overheidsopdrachten: samen met het sales team bereid je offertes voor, je werkt ze uit en volgt ze op
  • Je verzamelt de nodige informatie bij interne en externe partners om aan degestelde vereisten te kunnen beantwoorden
  • Samen met je Manager kijk je naar opbrengst en marge per offerte
  • Je zorgt ervoor dat elke tender op tijd wordt ingeleverd en je houdt deadlines in de gaten
  • Wanneer nodig, onderhandel je met leveranciers over prijs of leveringsdatum
  • Je evalueert de eindresultaten en rapporteert hierover aan je Manager
  • Uiteraard verzorg je ook de administratie achteraf: je houdt statistieken en overzichten bij van eindresultaten van tenders, van lopende prijsafspraken, termijnen,…
  • Je vormt het aanspreekpunt van commerciële interne afdelingen bij gecompliceerde offertes



Functie-eisen
PROFIEL

  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans en behelpt je ook in het Engels
  • Een Bacheloropleiding is een troef, maar je denkniveau, ervaring, persoonlijkheid en attitude wegen voor onze klant zwaarder door
  • Je hebt een eerste ervaring binnen een administratieve of klantgerichte functie en je weet hoe een offerte in elkaar zit
  • Je bent heel nauwkeurig, hebt oog voor detail en werkt graag en makkelijk met procedures
  • Je hebt een uitgesproken commerciële feeling en bent sterk sociaal vaardig
  • Je bent bereid om je in te werken, nieuwe informatie eigen te maken en binnen het team een actieve en positieve bijdrage te leveren
  • Organisatorisch ben je uiteraard heel sterk: je behoudt het helikopteroverzicht
  • Je hebt bij voorkeur een goede kennis van SAP en Excel



Arbeidsvoorwaarden
AANBOD

  • Een voltijdse tewerkstelling met zicht op een vast contract van onbepaalde duur
  • Je komt terecht bij een bedrijf dat in jou wilt investeren: opleiding en doorgroeimogelijkheden zijn hier zeker aanwezig
  • Flexibel uurrooster: je werkt van maandag tot vrijdag, 39u per week
  • Loonpakket: mooi bruto maandloon, aangevuld met maaltijdcheques, ecocheques, een verzekeringspakket, jaarlijkse bonus, 6 extra vakantiedagen,…

Emplois similaires

Emplois similaires