Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Commerciëel Support Officer Frans/Nederlands(m/v)

Employeur
Unique Brussels
Lieu
BRUXELLES
Date de clôture
9 mai 2019

Afficher plus

Fonction
Achat / Vente, Ventes - général
Secteur
Banques / Services financiers
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience

Détails de l'offre

Onze klant is marktleider voor consumentenkredieten in België en Luxemburg. Zij bieden alle mogelijke kredietoplossingen aan via hun professionele partners of rechtstreeks aan klanten. Onze klant blijft uitbreiden. Daarom zijn we continu op zoek naar nieuwe dynamische collega’s om hun teams te versterken!



Functiebeschrijving

Voor onze klant, zijn we op zoek naar een Commerciêle Support Officer tweetalig Frans/Nederlands. De taken omvatten onder meer :

  • Je bent de gesprekpartner naar voorkeur van onze commerciële partners, geeft een bevredigend antwoord op hun vragen en licht hen in over de evolutie van de dossiers, van een nieuwe kredietaanvraag tot de betaling van het krediet;
  • Je beantwoordt de telefonische oproepen van onze partners en registreert op een correcte manier de nieuwe kredietaanvragen;
  • Je bereidt zorgvuldig het beheer van deze dossiers voor om enerzijds de kredietbeslissers toe te laten een toekenningsbeslissing te kunnen nemen op basis van een volledig dossier. En anderzijds om ervoor te zorgen dat de betaling van het dossier kan plaatsvinden. Je aarzelt niet om opnieuw contact op te nemen met partners of klanten wanneer dossiers onvolledig zijn.



Functie-eisen

  • Je bent perfect tweetalig Nederlands/Frans, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt ervaring met administratie en met B2B klantencontacten;
  • Je kunt in team werken maar bent eveneens in staat om dossiers zelfstandig te beheren;
  • Je gebruikt je gezond verstand en hebt tegelijkertijd oog voor detail en aan het einde van een opleiding beheer je snel de informaticasystemen;
  • Je werkt nauwkeurig en professioneel, zelfs onder druk;
  • Om onze klanten een betere dienstverlening te bieden, werk je samen met je collega's in een wisselend uurrooster (36u15 per week, één avond per week tot 19 uur en één zaterdag per maand van 9 tot 17 uur).



Arbeidsvoorwaarden

  • Grote diversiteit;
  • Open communicatie;
  • Klantgericht;
  • Aangename sfeer, gemoedelijk;
  • Ligging centraal station, enkel de straat oversteken.

Entreprise

En tant que prestataire de services RH polyvalent, Unique vous aide à réaliser vos ambitions. Grâce à nos plus de 40 ans d’expérience, nous faisons partie du top dans le secteur RH belge. Par le biais de nos spécialisations Office, HR Consult, Customer Care et Technicum, plus de 200 collaborateurs dans 41 agences vous garantissent une approche personnelle sur mesure pour les entreprises et candidats exigeants. De starter à professionnel, pour des emplois temporaires ou fixes.

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte