Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Administratief Medewerker Commerciële Binnendienst (m/v)

Employeur
Unique Asse
Lieu
WEMMEL
Date de clôture
9 mai 2019

Afficher plus

Fonction
Achat / Vente, Ventes - général
Secteur
Autre
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience

Détails de l'offre

Onze klant is gevestigd in Wemmel en is uitgegroeid tot één van de toonaangevende spelers op de Belgische markt voor het plaatsen en onderhouden van liften.



Functiebeschrijving

Jouw taken en verantwoordelijkheden in de functie van commercieel bediende zijn:

  • ull; Je staat in voor het opmaken van de onderhoudsplanning. Je plant bijgevolg afspraken in bij de klant en maakt en communiceert de maandelijkse onderhoudsplanning voor de techniekers. Indien nodig herplan je ook de onderhouden.
  • ull; Je maakt offertes op voor herstellingswerkzaamheden en staat de klant te woord. Je volgt eveneens de offertes op voor producten die uit waarborg gaan en dit tot ondertekening van het nieuw contract.
  • ull; Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bezorgt hen de nodige technische of commerciële informatie.
  • ull; Je voorziet een correcte verwerking van alle algemene correspondentie en administratie: van correct opvolgen van keuringsverslagen over het beantwoorden van brieven tot het scannen van documenten.
  • ull; Je neemt deel aan operationele meetings en bent de administratieve steunpilaar voor één van onze commerciële regio’s.


Functie-eisen

Jouw profiel

  • ull; Je bent uiterst klantgericht waardoor je op een professionele manier klanten en medewerkers te woord kan staan.
  • ull; Je blinkt uit in telefonische communicatie en bent een administratieve duizendpoot.
  • ull; Je hebt minimum een Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • ull; Je beschikt over een uitstekende kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans is een pluspunt.
  • ull; Je kan vlot omgaan met de gebruikelijke informaticatools zoals MS Office.


Arbeidsvoorwaarden

Ons aanbod

  • ull; Je komt terecht in een dynamische Internationale onderneming waar open communicatie centraal staat.
  • ull; Wij voorzien een boeiende en afwisselende functie waarin klantencontact belangrijk is.
  • ull; Je krijgt een degelijke begeleiding “on-the-job” en kan rekenen op ondersteuning van je collega’s en leidinggevende.
  • ull; Wij bieden jou een voltijds contract van onbepaalde duur aan en voorzien hiervoor een marktconform salaris en extra-legale voordelen, afgestemd op jouw ervaring.

Entreprise

En tant que prestataire de services RH polyvalent, Unique vous aide à réaliser vos ambitions. Grâce à nos plus de 40 ans d’expérience, nous faisons partie du top dans le secteur RH belge. Par le biais de nos spécialisations Office, HR Consult, Customer Care et Technicum, plus de 200 collaborateurs dans 41 agences vous garantissent une approche personnelle sur mesure pour les entreprises et candidats exigeants. De starter à professionnel, pour des emplois temporaires ou fixes.

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte