Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Executive Assistant (m/v) in Anderlecht

Employeur
Unique Anderlecht
Lieu
ANDERLECHT
Date de clôture
9 mai 2019

Afficher plus

Fonction
Administration / Secrétariat
Secteur
Énergie / Gaz / Eau
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
5 à 10 ans d'expérience

Détails de l'offre

Onze klant is een leader in zijn sector



Functiebeschrijving

• Je verzorgt allerlei administratie: presentaties opmaken, opmaken & up-to-date houden van de organigrammen, opmaken van maandelijkse rapporten in het Engels, …

• Je organiseert tot in de puntjes onze managementvergaderingen en strategische seminaries. Ook de rapporten achteraf behoren tot jouw bevoegdheid

• Je werkt nauw samen met marketing en HR voor de organisatie van sponsoring-, klanten- en personeelsevents, bedrijfsfeesten allerhande…

• Je bent betrokken bij de opmaak van ons intern magazine,

• Je staat in voor de bestellingen van bureaumateriaal allerhande en regelt de zakenreizen

• Je zorgt ervoor dat aggregaties, erkenningen en volmachten in orde zijn en blijven

• Je beheert het agenda van de Afgevaardigd Bestuurder.



Functie-eisen

• Je bent in het bezit van een bachelor of master diploma in een relevante richting.

• Je hebt minimum 5 jaar ervaring als Executive Assistant.

• Je bent uiterst taalvaardig in het Nederlands, Frans en Engels

• Je zet altijd de puntjes op de I en bent een heus pietje precies

• Je denkt steeds in oplossingen in plaats van in problemen.

• Je hebt zin voor initiatief en neemt geen afwachtende houding aan

• Discretie zit je in het bloed, op vlak van houding en op vlak van informatie

• Je jongleert met de gangbare office pakketten en algemene IT-toepassingen.



Arbeidsvoorwaarden

• Een plekje in een sterk internationaal en beursgenoteerd bedrijf met aandacht voor menselijke waarden

• Een gevarieerde functie met ruimte voor autonomie en initiatief

• Werkplek die in functie van jouw woonplaats, gelegen is te Gosselies of Anderlecht

• Een opleidingstraject on the job en via onze eigen academie

• Een werkomgeving waarin je alle kansen krijgt om expert te worden.

• Een aantrekkelijk verloningspakket, met ondermeer hospitalisatie- en groepsverzekering.

Entreprise

En tant que prestataire de services RH polyvalent, Unique vous aide à réaliser vos ambitions. Grâce à nos plus de 40 ans d’expérience, nous faisons partie du top dans le secteur RH belge. Par le biais de nos spécialisations Office, HR Consult, Customer Care et Technicum, plus de 200 collaborateurs dans 41 agences vous garantissent une approche personnelle sur mesure pour les entreprises et candidats exigeants. De starter à professionnel, pour des emplois temporaires ou fixes.

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte