Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Customer Care Advisor FR/NL (m/v)

Employeur
Unique Brussel Customer Care
Lieu
BRUXELLES
Date de clôture
11 mai 2019

Afficher plus

Fonction
Services sociaux, Services
Secteur
Banques / Services financiers, Assurances
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience

Détails de l'offre

Onze klant is uitgegroeid tot de specialist in België op het vlak van privé-ziekteverzekeringen. ZWij bieden een compleet gamma van waarborgen, zowel voor particulieren als voor ondernemingen. Onze klanr geniet het vertrouwen van ruim 2 miljoen verzekerden. Op het vlak van individuele ziekteverzekeringen bekleden wij de koppositie in België met een marktaandeel van ongeveer 73%. Voor groepsverzekeringen bedraagt dit marktaandeel ca. 20%



Functiebeschrijving

  • Samen met je collega’s draag je bij tot de groei van ons Contact Center en tot het verhogen van onze klant- en servicetevredenheid.
  • Na een uitgebreide interne opleiding ben je in staat om 80% van de binnenkomende calls zelfstandig af te werken. Indien nodig kan je steeds een beroep doen op de interne diensten.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, makelaars, agenten, ziekenhuizen en tandartsen, en bent dan ook verantwoordelijk voor het imago.
  • Door de heel gevarieerde vragen die aan bod komen (productinformatie, schadedossiers, wijziging contracten, boekhoudkundige vragen, …) doe je veel ervaring op in verschillende domeinen waardoor je binnen de maatschappij heel wat mogelijkheden hebt om door te groeien.
  • Je staat in voor een aantal after-sales diensten aan de klant, makelaar of agent..
  • Samen met het team denk je na en doe je voorstellen tot verbetering van onze dienstverlening naar klanten toe.
  • Je wordt maandelijks individueel geëvalueerd zodat je samen met je verantwoordelijke kan werken aan het behalen van je objectieven.
  • Je werkt in 2 shiften tussen 8u en 17u.



Functie-eisen

  • Je bent in de eerste plaats een vlotte communicator die mondeling zeer goed tweetalig is (N/F). Goede kennis van het Engels is zeker een pluspunt.
  • Ervaring in een Contact Center en/of verzekeringen is een pluspunt.
  • Enthousiast en leergierig als je bent, werk je je snel in in een nieuw productenaanbod.
  • Je bent stressbestendig en kan snel en efficiënt met een computer werken.
  • Je bent klant- en servicegericht en je hebt commerciële feeling. Hierdoor draag je bij tot de verbetering van het imago.



Arbeidsvoorwaarden

Naast een marktconform vast loon en een bonussysteem, gebaseerd op behalen van objectieven, bieden wij tal van andere extra legale voordelen aan (maaltijdcheques, transportvergoeding, hospitalisatie en ambulante verzekering, groepsverzekering, …). Naast een degelijke interne opleiding, krijgt elke medewerker ook een opleiding voor het behalen van FSMA certificaten.

Entreprise

En tant que prestataire de services RH polyvalent, Unique vous aide à réaliser vos ambitions. Grâce à nos plus de 40 ans d’expérience, nous faisons partie du top dans le secteur RH belge. Par le biais de nos spécialisations Office, HR Consult, Customer Care et Technicum, plus de 200 collaborateurs dans 41 agences vous garantissent une approche personnelle sur mesure pour les entreprises et candidats exigeants. De starter à professionnel, pour des emplois temporaires ou fixes.

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte