Team Coordinator - Customer Care & Inside Sales

Région
Zuiden van Brussel
Publication
lundi 15 avril 2019
Date limite
mercredi 15 mai 2019
Réf
18042JOBM-BE
Contact
Joke Willemoens
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Als Coördinator voor de teams Customer Care en Inside Sales is het jouw verantwoordelijkheid om te waken over een optimale klantenervaring. Vandaag zit het niveau van de klantentevredenheid nog onder het gewenste niveau – aan jou om dit op te krikken!

Uiteraard kan je hierbij rekenen op de steun van het Management, dat bereid is om de nodige investeringen door te voeren.



Functiebeschrijving

Voor het team Customer Care…

  • bestaat de grootste uitdaging erin om de klantenervaring te verbeteren en te professionaliseren door de processen te egaliseren en te finetunen
  • zorg je ervoor dat de nodige product- en dienstenkennis aanwezig is op expertniveau
  • check je de kwaliteit van de gegeven antwoorden door middel van regelmatige coaching, zowel intern als via het regelmatige beluisteren en opvolgen van oproepen of mails
  • kom je zelf met extra ideeën rond de interne procedures en de funfactor binnen het team
  • stel je het goede voorbeeld door mee te werken en zelf vragen van klanten te beantwoorden

Voor het Inside Sales team ligt de nadruk op…

  • remote sales en upselling voor de fundamentele producten
  • persoonlijke coaching waardoor de verkoopgesprekken kwalitatiever worden
  • de opvolging en rapportering betreffende de productiviteit van alle Agents
  • rapportering over de resultaten van de verkoopcampagnes



Functie-eisen

PROFIEL

  • Klantvriendelijkheid is jouw sterkste troef: je bent je bewust van het belang naar de klant toe van een kwalitatief team op Customer Care en Sales
  • Je communiceert efficiënt en professioneel en je bent in staat om complexe zaken eenvoudig en stap voor stap uitleggen
  • Je hebt enkele jaren ervaring met het aansturen van een telesales of klantendienst
  • Als coach werk je inspirerend, motiverend en zorg je ervoor dat je team elke dag het allerbeste van zichzelf kan geven
  • Je bent gedreven en in al je enthousiasme behoud je toch je oog voor details en deadlines
  • Je bent toe aan een uitdaging en kijkt met een positieve blik naar elk issue
  • Je bent een assertieve teamplayer, die graag successen viert en proactief werkt aan een prettige werksfeer
  • Je bent leergierig, nieuwsgierig en graag op de hoogte van de nieuwe technologische trends
  • Uiteraard spreek en schrijf je vlot Nederlands en Frans en heb je een goede Engelse kennis
  • Je combineert je empathie en klantgerichtheid met gevoel voor cijfers en rapportage



Arbeidsvoorwaarden

AANBOD

  • Een voltijdse functie met een vast contract van onbepaalde duur
  • Een job en werkomgeving waar je creatief te werk kan gaan om resultaten te boeken
  • Een aantrekkelijk loon en een mooi pakket extralegale voordelen.