Tender Coordinator
- Employeur
- ACTIEF INTERIM VILVOORDE
- Lieu
- Zaventem
- Salaire
- Voltijdse functie binnen een groeiend bedrijf in een kmo sfeer Marktconform salaris Extralegale ...
- Date de clôture
- 31 mai 2019
Afficher plus
- Fonction
- Finance / Comptabilité, Conseiller financier
- Secteur
- Commerce / Commerce de gros
- Type de contrat
- CDI
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 0 à 2 ans d'expérience
Vous devez vous connecter ou créer un compte pour enregistrer une offre d'emploi.
Description de la fonction
Onze klant beheert dagelijks de wagenparken van meer dan 3300 klanten en probeert te antwoorden op de leasingbehoeften van vandaag en morgen. Toch is onze klant een kleinschalig bedrijf, waar het prettig werken is. Je vindt er de dynamische en persoonlijke sfeer van een kmo terug: werken in kleine teams, vlakke hiërarchie, open communicatie, aanspreken met de voornaam, wederzijds respect, ...
- Coördineren van volledige uitwerking van een tender, vanaf start tot implementatie van de werkwijze van de klant of prospect
- Verantwoordelijk voor het uitschrijven en tijdig indienen van dossiers van lokale, internationale en publieke aanbestedingen
- Samenwerken in nauw overleg met collega’s van diverse afdelingen, buitenlandse vestigingen en de International Business Organisation
- Onderhouden van telefonische en schriftelijke contacten met prospects en klanten waarvoor een tenderprocedure loopt
- Werkt in samenwerking met de business manager de presentatie ervan aan de klant of prospect uit
- Indien nodig sta je mee in voor de presentatie en verdediging van het aanbod bij de prospect of klant
- Leden informeren in de tendercommissie over vereisten, bijzonderheden en voortgang van dossiers.
- Actief deelnemen aan de tendercommissie en zorgen voor het aanvullen en updaten van het tender scorebord
- Mee verantwoordelijk voor het opzetten, ontwikkelen en onderhouden van de tenderbibliotheek en zo mee bewaken van de kwaliteit van de commerciële communicatie
- Bachelor- of masterdiploma of minimaal 3 jaar ervaring in een gelijkaardige functie
- Sterke communicatieve vaardigheden, in Engels, Frans en Nederlands.
- Nauwkeurig
- Goed georganiseerd en mist nooit een deadline
- Commerciële doorzetter met gezonde dosis creativiteit
- Leergierig
- Networking vaardigheden maken dat je weet te vinden wat je nodig hebt wanneer je het nodig hebt
- Voltijdse functie binnen een groeiend bedrijf in een kmo sfeer
- Marktconform salaris
- Extralegale voordelen
Vous devez vous connecter ou créer un compte pour enregistrer une offre d'emploi.
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte