ICT Servicedesk Medewerker

Région
Grimbergen
Salaire
Marktconform salaris Extralegale voordelen een leuke job in een dynamisch bedrijf met doorgroeim...
Publication
mardi 16 avril 2019
Date limite
vendredi 31 mai 2019
Réf
6000-207851
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Description de la fonction

Onze klant, een bedrijf met sterke ervaring in Managed Services; Excellent Service Desks; On Site Services; Mobilty Management en Print Management, is voor de verdere uitbouw van hun diensten op zoek naar een servicedeskmedewerker ter versterking van het team service management in Brussel 

Taken:

  • SPOC voor alle functionele en/of technische vragen over de diensten. (vragen komen binnen via template, mail of telefoon. en worden dan binnen SLA behandeld via het ticketingsysteem (Zendesk)) 
  • Analyseren van tickets, om deze zo snel en correct mogelijk op te lossen of te dispatchen
  • Uitbouwen en up-to-date houden van knowledgebase
  • Een week van telefonische permanentie (maandag tot vrijdag 17u tot 20u, zaterdag 9u tot 19u en zondag 9u tot 13u) bovenop "normale" werkuren om in te grijpen in geval van algemene uitval van dienst (heel uitzonderlijk). Effectief gepresteerde support-uren tijdens permanentie worden gerecupereerd
  • Na de opleidingsperiode mogelijkheid om1 of 2 dag(en) per week van thuis te werken, in samenspraak met rechtstreekse verantwoordelijke
  • Rapporteren aan teamcoach service management
  • Actief zoeken naar mogelijke wensen en behoeften van klanten
  • Doorvragen en actie ondernemen om klanttevredenheid te verhogen
Exigence pour la fonction
  • Sterk analytisch en functioneel denkvermogen,
  • Perfect nederlandstalig
  • Planmatig en nauwkeurig
  • Sterke communicatievaardigheden
  • Oog voor (kosten)efficiëntie en effectiviteit op taakniveau
  • Klantgerichtheid (Onderzoeken van wensen en behoeften van de klant en hiernaar handelen en Anticiperen op behoeften van klanten)
  • Omgevingsbewust
  • Kent trends en ontwikkelingen die spelen in het vakgebied en/of sector.
  • Zelfstandig en autonoom kunnen werken
  • Neemt verantwoordelijkheid voor je eigen welzijn
  • Bewust van je eigen emoties
  • Kan emoties van anderen snel herkennen en maakt deze bespreekbaar ten voordele van de relatie en de voortgang
  • Gaat conflicten niet uit de weg maar pakt ze aan
  • Bewust van wat energie geeft en wegneemt en gaat daar op een proactieve manier mee om
  • Geeft belang aan samenwerking (stelt gezamenlijke doelen boven het eigen belang, steunt voorstellen van anderen en bouwt daarop voort als het erom gaat tot een gezamenlijk resultaat te komen)
Conditions de travail
  • Marktconform salaris
  • Extralegale voordelen
  • een leuke job in een dynamisch bedrijf met doorgroeimogelijkheden