Assistant Store Manager (m/v)

Région
Machelen
Salaire
Je beschikt over een wagen en bent bereid te werken op zaterdag Marktconform salaris
Publication
mardi 16 avril 2019
Date limite
vendredi 31 mai 2019
Réf
6000-215773
Secteur
FMCG, Non-Food
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Description de la fonction

Onze klant is Europees marktleider in self-storage en biedt individuele oplossingen aan particulieren en bedrijven die op zoek zijn naar extra ruimte. Het is opgericht in 1994 en telt inmiddels 231 vestigingen in 7 Europese landen en ruim 700 collega's die meebouwen aan de toekomst. 

De Assistant Store Manager is verantwoordelijk voor het volbrengen van de dagdagelijkse taken met als doel de vooropgestelde objectieven te bereiken. Deze objectieven houden onder meer de bezettingsgraad, debiteurenbeheer en het onderhoud van de Store in. Hij/Zij geeft prioriteit aan een klantgerichte aanpak en verricht zijn taken in lijn met de strategie, het beleid en de procedures eigen aan Shurgard..

Hierbij een greep uit jouw takenpakket:

1. Verkoop

  • Behandelen van nieuwe prospects, opvolgen van bestaande prospects en pre-leases zodat maximale verkoopsresultaten van de store kan behaald worden.
  • Het behalen van de gestelde verkoop targets door het gebruiken van de Sales Training technieken.
  • Aanbevelen van de voordelen en extra’s en deze op een klantgerichte manier verkopen.

2. Klantgerichtheid

  • Bied continu een uitstekende service naar de klanten en verwerk de bijbehorende administratie zorgvuldig.
  • Verantwoordelijk voor alles op gebied van klantenservice. Van aanvragen voor opslag tot het oplossen van klachten en het netjes afhandelen van lastige klanten of situaties.

3. Beheer van de vestiging

 

  • Zorg voor het algemene onderhoud van de vestiging en alle faciliteiten zoals verwacht wordt tijdens de store-inspecties. 

 

Exigence pour la fonction

 

  • Een eerste ervaring met klantencontact, verkoop en klantenservice. Pas afgestudeerden met de juiste commerciële attitude komen ook in aanmerking
  • Uitstekende beheersing van het Nederlands en een goede kennis Frans. Een basis in Engels is nodig om correct te werken met de Engelse operationele systemen
  • Kennis en ervaring met MS office. Basiskennis typen, computer- en rekenvaardigheid.
  • Commerciële ingesteldheod
  • Flexibiliteit
  • Actief zoeken naar opportuniteiten voor zelfontwikkeling en opleidingen
  • Bewustzijn en engagement aan de dag leggen met betrekking tot de prestatiedoelstellingen in uw job
  • Zelfstandigheid en toch een teamplayer

 

 

Conditions de travail
  • Je beschikt over een wagen en bent bereid te werken op zaterdag
  • Marktconform salaris

Emplois similaires

Emplois similaires