Dossierbeheerder complexe schade (m/v)
- Employeur
- Unique Vilvoorde
- Lieu
- DIEGEM
- Date de clôture
- 26 mai 2019
Afficher plus
- Fonction
- Finance / Comptabilité, Conseiller financier
- Secteur
- Autre, Autre - général
- Type de contrat
- CDI
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 2 à 5 ans d'expérience
Détails de l'offre
Onze klant helpt mensen en bedrijven bij alle mogelijke gebeurtenissen rond bezit, mobiliteit en vitaliteit.
De kracht van dit bedrijf is hun geïntegreerde aanbod: van preventie tot aan herstel. Dat maakt hen tot een volwaardige full-service dienstverlener. Of liever nog, tot een waardespecialist.
Met jarenlange ervaring, een efficiënte infrastructuur en vernieuwende oplossingen helpen zij klanten om zowel relatief eenvoudige als complexe schades snel, vlot en verantwoord af te handelen.
Energiek, vernieuwend, slagvaardig en deskundig. Zo creëren zij waarde voor hun klanten.
Functieomschrijving
Als onderdeel van ons bedrijf behandelelen wij waardebepaling, taxaties en expertises in auto’s, caravans, campers, vaartuigen en zwaar materieel. Special Missons betreft complexere schades (auto- of verzekeringstechnisch) in binnen- en buitenland.
- Administratief openen, analyseren en voorbereiden van nieuwe opdrachten
- Inplannen van afspraken voor de experten
- Dagelijks administratief actief opvolgen en verwerken van de expertiseresultatenµ
- Rapportage en facturatie mee verzekeren
- Verzorgen van een pro-actieve communicatie met de verschillende partijen in een dossier (opdrachtgever, verzekerde, makelaars, tegenexperts, herstelbedrijf etc. verzekeringsmaatschappijen,…)
Jouw profiel
- Je bezit een Bachelor denk- en werkniveau
- Je hebt minimaal 3 jaar gelijkaardige ervaring als beheerder in bijvoorbeeld een makelaarskantoor, leasingmaatschappij, carrosserie, garage, ...
- Je hebt een autotechnische bagage
- Je bent tweetalig Nederlands-Frans en je bezit een goede tot zeer kennis van Engels
- Je bent analytisch ingesteld, werkt zeer autonoom en bezit de nodige assertiviteit
- Je bent proactief, nauwkeurig en stressbestendig
- Je kunt je vinden in onze kerncompetenties: klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, verantwoordelijkheid nemen en samenwerken
Wij bieden jou
Bij ons werken we elke dag aan waarde voor onze klanten. Maar wij willen ook van waarde zijn voor onze medewerkers. Daarom krijg je bij ons alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en om mee te denken over hoe we onze klanten nog beter kunnen helpen bij alle mogelijke gebeurtenissen rond bezit, mobiliteit en vitaliteit. En dat alles binnen een bijzonder aangenaam werkklimaat. Jouw bijdrage aan de tevredenheid van onze klanten waarderen we met uiteenlopende kansen voor groei, met een marktconform salaris aangevuld met secundaire arbeidsvoorwaarden.
Entreprise
En tant que prestataire de services RH polyvalent, Unique vous aide à réaliser vos ambitions. Grâce à nos plus de 40 ans d’expérience, nous faisons partie du top dans le secteur RH belge. Par le biais de nos spécialisations Office, HR Consult, Customer Care et Technicum, plus de 200 collaborateurs dans 41 agences vous garantissent une approche personnelle sur mesure pour les entreprises et candidats exigeants. De starter à professionnel, pour des emplois temporaires ou fixes.
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte