Customer care specialist

Région
Schaarbeek
Salaire
- marktconform loon
Publication
lundi 29 avril 2019
Date limite
jeudi 13 juin 2019
Réf
6000-218445
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Temps plein
Description de la fonction

Onze klant is één van de belangrijkste marktspelers in de civiele lucht- en ruimtevaartsector. Ze zoeken een Customer care specialist die volgende dagelijkse taken op zich neemt:

  • De relevante externe klantencontanten inzake lopende thema's verzekeren.
  • In samenspraak met de klant, bepalen van de prioriteiten tussen de verschillende acties die behandeld dienen te worden.
  • In overleg met onze interne diensten (Design office , Manufacturing Engineering, Quality, Supply Chain,..) de aangewezen acties voorstellen.
  • Het organiseren van interventies op onze uitrustingen ter plaatse bij onze klanten.
  • Het beschikbaar stellen van de documenten, materialen en producten  benodigd bij deze interventies.
  • Het sturen van externe bedrijven die in opdracht van SABCA bepaalde interventies uitvoeren bij de klant.
  • De opvolging van de lopende acties met ook een oog op de administratieve en commerciële afhandeling van deze.
  • Het analyseren van en anticiperen op behoeftes voor onderdelen die gevoelig zijn voor vervanging (Spares).
  • Deel uit maken van een permanentieteam dat instaat om een 24/24 -7/7 service te verzekeren in het kader van onze AOG verplichtingen.
Exigence pour la fonction
  • Technische opleiding met een minimum niveau van Bachelor
  • Actieve kennis van het Engels - Frans - Nederlands
  • Capaciteit om in synergie met zowel externe  als interne diensten samen te werken
  • Zin voor organisatie
  • Autonoom kunnen werken en dit onder tijdsdruk
  • Vaardig met Excel -Word - Power point
  • Kennis van SAP is een pluspunt
  • Bereid zijn om volgens een variabel uurrooster te werken
Conditions de travail

- marktconform loon

Emplois similaires

Emplois similaires