Personal Assistant - Brussels
- Employeur
- Robert Half
- Lieu
- Brussels
- Salaire
- Negotiable
- Date de clôture
- 3 juin 2019
Afficher plus
- Fonction
- Administration / Secrétariat, Assistance
- Secteur
- Notariat / Barreau, Notariat et barreau
- Type de contrat
- Intérim
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 2 à 5 ans d'expérience
Détails de l'offre
OfficeTeam is currently looking for a Temporary Personal Assistant (M/F).
OfficeTeam is currently looking for a Temporary Personal Assistant (M/F).
Our client is situated in the South of Brussels and is easily accessible with public transportation. The company is an international law firm.
As Personal Assistant (M/F), you will be responsible for the following tasks:
- Agenda and travel Management;
- Document management;
- Time sheets;
- Managing and processing expenses via internal tools in place;
- Processing long distance phone calls and conference calls;
- Making new client/matter requests and keeping records, liaising for compliance purposes when necessary;
- Preparing presentations using MS Office;
- Organizing and preparing meetings;
- Organizing seminars and other company events (internal and external);
- Classifying and filing documents.
The requested qualifications for this Personal Assistant (M/F) position include:
- You are perfectly fluent in French and English/Dutch (with excellent writing skills in both languages);
- You have at least 2 years of experience acquired in a similar role and in the corporate sector (law firms, high finance, management consulting, etc.);
- You have hands on experience with office machines (e.g. fax machines and printers);
- You are stress resistant;
- You are proficient in MS Office (MS Excel and MS Outlook, in particular);
- You have strong organizational and planning skills;
- You have an excellent corporate presentation, are genuinely service minded, with a very good team spirit and common sense.
Our client offers:
- A full-time interim contract of 3 months (from May until July);
- An attractive package including extra-legal benefits in a very high-level international company.
Interested in this challenging position of Temporary Personal Assistant (M/F)? Apply today!
By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms:
https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement
Entreprise
Robert Half est leader mondial dans le domaine des ressources humaines spécialisées. En Belgique et au Luxembourg, Robert Half se concentre sur le placement de personnel qualifié et de cadres dirigeants dans les domaines de la finance et de la comptabilité, ainsi que des services administratifs, bancaires, informatiques et juridiques. Nous proposons des postes en emploi fixe, temporaire (travail temporaire) et intérimaire, basés sur un projet (management de transition).
Robert Half est votre interlocuteur direct pour votre recherche d‘emploi. Nous proposons des jobs dans des sociétés de domaines et de tailles très variés - de l’entreprise moyenne régionale à l'acteur mondial. Par conséquent, grâce à nos nombreuses offres d'emploi, nous pouvons vous proposer un large éventail de postes différents. Afin de vous trouver un job qui vous convienne parfaitement, nous réalisons d’abord un entretien personnel afin de connaître au mieux vos compétences et vos objectifs de carrière.
- Téléphone
- +3242255211
- Lieu
-
Spoorwegstraat 34
bte 1
Groot-Bijgaarden
1702
BE
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte