Offre d'emploi : HR and Payroll Consultant (m/v)

Région
VILVOORDE
Publication
lundi 6 mai 2019
Date limite
jeudi 6 juin 2019
Réf
166C2EUNQ-BE
Contact
Unique Vilvoorde Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

De groep bekleedt de vijfde plaats op de Europese markt en is de nummer twee in België.

Unique behoort tot 'Specialist Staffing' van USG People, een divisie die flexibele oplossingen biedt in verschillende domeinen: administratie, financiën, techniek, medical, secretariaat, call centers, ...



Functiebeschrijving

Zo zien wij je functie als HR and Payroll Consultant:

Je draagt eindverantwoordelijkheid voor volledige administratieve opvolging van tewerkgestelde uitzendkrachten voor lokale en (grote) nationale klanten. Dit houdt o.a. in correcte en tijdige loonsverwerking, controle facturatie, contractbeheer etc.

Wat zijn je taken als HR and Payroll Consultant:

  • Algemene administratie: implementatie nieuwe klanten, correct aanmaken van groeps -en werkafspraken, verzorging administratie mbt veiligheid, beheer van tweedelijnsproblematiek inzake vragen klanten en uitzendkrachten en beheer van online klantenportaal (vragen beantwoorden en opvolgen)
  • Administratie voor contracten: opstellen van correcte contracten en verzending ervan, opvolging van (getekende) contracten (ter vermijding laattijdige dimona-aangiftes), beheer van wekelijkse planning omtrent contractverlengingen alsook tijdige/correcte verwerking ervan
  • Administratie van verloning: verzameling prestatiestaten, verwerking van lonen en beheer van creditnota's
  • Administratie voor facturatie: checken van prefacturatie files met verloonde uren, controle, verwerking en beheer van facturen (met aandacht voor beperking credit nota's)
  • Optimalisatie & rapportage: correcte opmaak, beheer en opvolging van documenten en subsidies, correct/tijdig doorsturen van afgesproken rapporten naar klanten.



Functie-eisen

Specifieke professionele vaardigheden én persoonlijke competenties:

  • Jij hebt minimum een bachelordiploma en/of een aantal jaar ervaring binnen de organisatie of binnen een vergelijkbare functie
  • Jij hebt met andere woorden kennis van sociale wetgeving én loonsadministratie
  • Jij kan je vlot uitdrukken in het Nederlands-Frans én Engels (zowel mondeling als schriftelijk)
  • Ook je PC-vaardigheden én met name je kennis van MS Office: Excel, Word, Outlook én Powerpoint is goed
  • Daarnaast zijn we op zoek naar een fijne collega
  • Onze ideale medewerker is dan ook analytisch, goed georganiseerd, klantgericht, resultaatgericht, proactief, kwaliteitsgericht én is bovendien een echte teamplayer die houdt van variatie
  • Dit zijn vaardigheden die je enorm gaan helpen binnen de job
  • Tot slot ben je bereid om je (minstens) drie dagen per week naar Aalst te verplaatsen



Arbeidsvoorwaarden

Unique is een deel van USG People, een Europese beursgenoteerde organisatie in multiservice & staffing.

Een stabiel en gezond bedrijf.

We doen het goed, maar rusten niet op onze lauweren.

Eigenlijk werkt iedereen hier met veel energie en ambitie.

Integendeel: passie, gedrevenheid en oog voor kwaliteit zijn cruciale eigenschappen om goed te blijven scoren.

Jij krijgt bovenop die boeiende werkomgeving een mooi salaris aangevuld met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering...

Emplois similaires

Emplois similaires