Administratieve medewerker NED/FR

Région
AUDERGHEM
Publication
mercredi 8 mai 2019
Date limite
samedi 8 juin 2019
Réf
138C8AUNQ-BE
Contact
Unique Brussel Arts Office
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein
Onze klant is een modern makelaarskantoor met een dynamisch team.



Functiebeschrijving

Als administratieve bediende ondersteun je de commerciële medewerkers van de afdeling verhuur en verkoop :

  • Je bent het aanspreekpunt voor klanten, zowel telefonisch als face to face
  • Je stelt verhuur- en rentmeesterschapsopdrachten op
  • Je coördineert technische interventies voor onze huurders en verhuurders
  • Je zorgt voor de jaarlijkse indexering van de huurprijzen
  • Je zorgt voor de opvolging van het onderhoud van CV-installaties
  • Je stelt de huurcontracten op en maakt alle documenten klaar voor ondertekening
  • Je staat in voor de afhandeling van alle acties na de ondertekening van een huurovereenkomst (registratie, huurwaarborgen afhandelen, brandverzekeringen, ...)
  • Je doet tevredenheidsenquêtes bij klanten



Functie-eisen

  • Je behaalde een bachelordiploma of bent gelijkwaardig door relevante ervaring
  • Je hebt een eerste administratieve werkervaring achter de rug
  • Je hebt een zeer goede kennis van MS Office
  • Je hebt een zeer goede kennis van Nederlands en Frans. Een goede kennis van Engels is een plus
  • Je bent communicatief en een commercieel telefoongesprek schrikt je niet af



Arbeidsvoorwaarden

  • Voltijdse functie (38u)
  • Tijdelijk langetermijncontract
  • Interessant brutoloon
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Opleidingen en ondersteuning binnen het kantoor