Customer Advisors multi-energie (m/v)

Région
VILVOORDE
Publication
mercredi 8 mai 2019
Date limite
samedi 8 juin 2019
Réf
1673EAUNQ-BE
Contact
Unique Vilvoorde Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Multi-energie



Functiebeschrijving

Functie

  • Je beantwoordt telefonisch (90%) en schriftelijk (10%) vragen van klanten en informeert hen over onze verschillende energieproducten (elektriciteit, gas, mazout), OCTA+ Hybridkaarten, over onze dienstverlening, facturen, e.a.
  • Je neemt bestellingen van klanten op
  • Je verwerkt de nodige gegevens administratief
  • Je behandelt klachten, reikt oplossingen aan en zorgt voor opvolging naar andere diensten
  • Kortom, je zorgt ervoor dat alle vragen van onze klanten snel en correct opgelost worden
  • Je belt ook zelf klanten op bv. in het kader van specifieke acties om hen te informeren over promoties, specifieke producten (cross-selling, up-selling, …)
  • Uurrooster volgens planning van maandag tot vrijdag tussen 8 en 18u



Functie-eisen

  • Je hebt reeds ervaring in een klantendienst, contactcenter
  • Je bent zeer klantvriendelijk, sterk empathisch en beschikt tegelijk over een commerciële flair
  • Je communiceert vlot en verzorgd, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans
  • Je bent stipt en betrouwbaar qua werkattitude en nauwkeurig in je verwerking van gegevens
  • Je kan je werk goed organiseren en prioriteiten stellen volgens vooropgestelde doelen
  • Je bent flexibel in je manier van werken : vlot switchen tussen allerlei taken schrikt je niet af
  • Je houdt van samenwerking en draagt actief bij tot een fijne teamspirit
  • Je ontvangt graag feedback van collega’s en geeft hen ook gemakkelijk feedback om beter te kunnen functioneren en elkaar te helpen groeien: respect, een vleugje tact en diplomatie zijn jou niet vreemd



Arbeidsvoorwaarden

  • Je start met een intensieve training, gevolgd door continue coaching op het terrein
  • Je wordt omringd door behulpzame en ervaren collega’s van onze eigen in-house klantendienst waarbij je eveneens geregeld samenwerkt met de andere diensten
  • Je kan op langere termijn en in functie van je competenties en interesses vanuit deze functie doorgroeien naar andere teams in de klantendienst, commercieel, coach, B2B,...
  • Aantrekkelijk salarispakket inclusief maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, voordelen Octa+ producten, bonussysteem, cafetariaplan, mobiliteitsvoorzieningen.