Account Manager in IT-Solutions (m/v)
- Employeur
- Unique Brussel Customer Care
- Lieu
- DIEGEM
- Date de clôture
- 6 juil. 2019
Afficher plus
- Fonction
- Achat / Vente, Account Manager
- Secteur
- Électronique, Automatisation
- Type de contrat
- CDD
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 2 à 5 ans d'expérience
Détails de l'offre
Een bedrijf gelegen in Diegem
Functiebeschrijving
Als ‘Account Manager’ binnen onze firma bent U verantwoordelijk voor het onderhouden van bestaande klantenrelaties & het uitbreiden van uw klantenbestand door actieve prospectie.
Functie omschrijving
- Contactpersoon tussen Konica Minolta en de klant zijn. Uithouwen en onderhouden van relaties ;
- Analyse, voorbereiding en negotiatie van offertes;
- Dankzij uw uitgebreide kennis van onze oplossingen gecombineerd met een goede kennis van IT en workflow, zorgt U voor oplossingen op maat van de klanten ;
- Professionele opvolging van de sales trajecten/projecten met bijhorende rapportering, demonstraties/presentaties;
- Vlot en regelmatig samenwerken met andere diensten, in pre- en after-sales fase ;
- Onderhandelen op verschillende niveaus, het snel kunnen detecteren van behoeften en het voorstellen van oplossingen op maat, vormen uw sterkste commerciële eigenschappen
Functie-eisen
- U bent in bezit van een hoger onderwijs diploma (Bachelor en/of Master degree) ;
- Minstens 3 jaar commerciële ervaring in een grote organisatie ;
- Sterke PC-vaardigheden, goede kennis van ICT en knowhow in Services & Solutions ;
- U bent gestructureerd, analytisch en klantgericht;
- In het bezit van een rijbewijs type B ;
- Ervaring hebben in de sector van printers/copiers is een echt pluspunt.
Arbeidsvoorwaarden
- Wij bieden een afwisselende functie die voldoende ruimte laat voor persoonlijke initiatieven en ontwikkeling.
- Daarnaast bieden wij een attractief salarispakket aan dat in verhouding staat tot de functie, rekening houdend met uw kennis en ervaring.
- Je hebt een antrekkelijk vast loon aangevuld met commissies
- Wagen met tankkaart
- Home working
Entreprise
En tant que prestataire de services RH polyvalent, Unique vous aide à réaliser vos ambitions. Grâce à nos plus de 40 ans d’expérience, nous faisons partie du top dans le secteur RH belge. Par le biais de nos spécialisations Office, HR Consult, Customer Care et Technicum, plus de 200 collaborateurs dans 41 agences vous garantissent une approche personnelle sur mesure pour les entreprises et candidats exigeants. De starter à professionnel, pour des emplois temporaires ou fixes.
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte