Internal IT Support (m/v)

Région
ZAVENTEM
Publication
jeudi 6 juin 2019
Date limite
samedi 6 juillet 2019
Réf
1569EEUNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Onze klant is wereldwijd één van de leidinggevende bedrijven in accounting en auditing, management consulting, juridisch en fiscaal advies. Hun nationale kantoren staan ten dienste van multinationals en grote bedrijven, openbare instellingen en talloze kleine, snel groeiende ondernemingen. Dankzij hun sterke regionale inplanting en hun multidisciplinaire aanpak zijn ze in staat om tegemoet te komen aan de noden van heel wat kleine tot grote ondernemingen.



Functiebeschrijving

JIJ:

• Verzorgt first line service desk support voor interne gebruikers. Dat wil zeggen dat je hen assisteert bij hardware en software problemen via telefoon, face to face, via een online ticketing systeem, of op locatie bij één van onze kantoren in België

  • ull; Beheert first line hardware reparaties
  • ull; Biedt een uitstekende klantenservice bij alle support vragen en je houdt je hierbij aan de service management principes
  • ull; Staat in voor gebruikersproblemen en probeert deze problemen ook voor te zijn
  • ull; Logt en beheert alle oproepen in het call logging systeem
  • ull; Beantwoordt alle vragen van gebruikers en helpt hen zowel met hardware als met software problemen
  • ull; Ondersteunt gebruikers ook bij het gebruik van hun computeruitrusting door hen te adviseren en eventuele trainingen te bieden
  • ull; Speelt meer complexe problemen door aan de relevante IT Support leden
  • ull; Voorziet in externe technische steun wanneer problemen niet in house afgehandeld kunnen worden


Functie-eisen

Jouw profiel:

• Je hebt een A2 in Informatica

  • ull; Je hebt minstens 2 jaar (aan relevante) Helpdesk-ervaring
  • ull; Je hebt uitstekende communicatieskills
  • ull; Je hebt ervaring met ticketing software
  • ull; Je hebt een sterke kennis van de laatste Microsoft gebaseerde operatiesystemen
  • ull; Je hebt ervaring met het gebruiken en troubleshooten van Microsoft Outlook binnen een werkomgeving, in het bijzonder met Word, Excel en Powerpoint
  • ull; Je hebt ervaring met het configureren en ondersteunen van mobiele apparaten, ook met iOS
  • ull; Je hebt een flexibele attitude en je kan presteren onder druk
  • ull; Je probeert een kwaliteitsvolle dienstlevering te bieden en levert grondig werk
  • ull; Je kan goed in team werken
  • ull; Je kan jezelf vlot uitdrukken in Frans, Engels en Nederlands
  • ull; Je bent ITIL gecertificeerd


Arbeidsvoorwaarden

• Een contract van onbepaalde duur

  • ull; Een excellent loonpakket met tal van extralegale voordelen
  • ull; Een gevarieerde en uitdagende job met tal van significante carrièremogelijkheden binnen een werkomgeving waarbij persoonlijke ontwikkeling aangemoedigd wordt

Emplois similaires

Emplois similaires