ICT Helpdesk Support (m/v)

Région
BRUSSEL
Publication
jeudi 6 juin 2019
Date limite
samedi 6 juillet 2019
Réf
1569F2UNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Verzekeringssector



Functiebeschrijving

Oplossen van Technische problemen mbt:

  • Netwerk (Lan, Wifi, VPN)
  • Laptop, printers, scanners
  • Telefonie (Mobile, Skype)
  • Applicaties (Office, Internet, Citrix, ..)
  • Server (Active Directory, Exchange)

Je leert er een bredere waaier aan skills die je klaarstomen voor een verdere carriere in IT. Doorgroeimogelijkheden zijn mogelijk.

Technische problemen worden gemeld via telefoon, mail, chat of self-service. Dit gebeurt zowel in het NL, FR als ENG. De drie talen moet je dus vlot beheersen.

Je wordt mee ingezet op de 24/7 stand-by service. Dit gebeurt via een wisselsysteem met de collega's. Er wordt een opleiding voorzien van 3 weken waarbij je het ticketing systeem aanleert alsook de verschillende technologieën die gebruikt worden bij de klant.



Functie-eisen

  • Bij voorkeur al een eerste ervaring achter de rug als helpdeskmedewerker
  • Leergierig en ambitieus
  • Klant- en Resultaatgericht
  • Punctueel
  • Stressbestendig
  • Flexibel
  • Teamplayer

Technische kennis:

  • Office 2013 + Outlook
  • Windows 7 /10
  • TCP / IP
  • ITIL is een pluspunt

Talenkennis: NL en FR = zeer goed Engels = goed



Arbeidsvoorwaarden

Dynamische werkomgeving Werken voor gerenommeerde bedrijven Aantrekkelijk verloningspakket met extralegale voordelen