Management assistant voor de Directeur Corporate & Public Affairs (m/v)

Région
SAINT-GILLES
Publication
vendredi 7 juin 2019
Date limite
dimanche 7 juillet 2019
Réf
17194EUNQ-BE
Contact
Unique Anderlecht Office
Secteur
Autre
Niveau d'expérience
5 à 10 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Unique Anderlecht | Boulevard Paepsem 11A - 1070 Anderlecht



Functiebeschrijving

Voor de Directeur Corporate & Public Affairs zijn we op zoek naar een ervaren Management Assistant die naast administratieve ondersteuning ook als sparring partner fungeert. Je verantwoordelijkheden bevinden zich in de volgende domeinen:

Algemene administratieve ondersteuning

  • Onthaal van bezoekers, vergaderingen en catering organiseren.
  • Digitaal klasseren en organiseren van in- en uitgaande informatie.
  • Je beheert de inkomende telefoons, e-mails en correspondentie.
  • Je plaatst bestellingen in SAP en beheert het economaat.

Dossierbeheer

  • Je bereidt dossiers voor in het kader van o.a. communicatieprojecten, aankopen en bestellingen en voor het Executive Committee.
  • Je stelt hiervoor duidelijke en kwaliteitsvolle documenten op.
  • Je verspreidt tijdig documenten en informatie, rekening houdend met hun vertrouwelijkheid.
  • Je verzorgt nauwkeurig de opvolging van deze dossiers.

Agendabeheer

  • Je organiseert de dagindeling van de Directeur Corporate & Public Affairs proactief en volgens afgesproken prioriteiten.
  • Je stelt een gestructureerde werkplanning en agenda op en past deze aan aan deadlines, wisselende prioriteiten, opmerkingen of instructies.
  • Je organiseert de nationale en internationale verplaatsingen van de directeur.



Functie-eisen

  • Je beschikt over een bachelordiploma, of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt minimum 10 jaar ervaring als management assistant.
  • Je spreekt vlot Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans.
  • Je bent vertrouwd met Microsoft Office en SAP.
  • Ervaring in een creatieve industrie of communicatie-omgeving is een troef.
  • Je neemt proactief de organisatorische leiding en volgt je dossiers met discretie en integriteit op.
  • Je communiceert gestructureerd en werkt resultaatgericht.



Arbeidsvoorwaarden

• Een job met een waaier aan contacten binnen de structuur en een hoge mate aan autonomie som je eigen taken te organiseren.

• Een dynamische werkomgeving met aandacht voor initiatief, opleidingen, work-life balans (glijdende uren, telewerk etc.) en sociaal engagement.

• Ruime opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden gecombineerd met een on-the-job-training.

• Een loon met een ruim scala aan voordelen (gratis treinabonnement, maaltijdcheques, etc.)

• Vlotte bereikbaarheid: je werkzetel bevindt zich vlakbij Brussel-Zuid.

Emplois similaires

Emplois similaires