Invoicing & Order Taking (m/v)

Région
Machelen
Salaire
Voltijdse tewerkstelling. Glijdende werkuren maar met permanentie in de dienst van 8u tot 17u tu...
Publication
vendredi 7 juin 2019
Date limite
mercredi 19 juin 2019
Réf
6000-222331
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein
Description de la fonction

Onze klant is een leider in distributie en verkoop van propaan/butaan en is actief op de gas en electriciteit markt. Zij bieden jou de opportuniteit om mee te werken aan hun continue ontwikkeling door hun Customer Service Centre voor bulk propaan departement te vervoegen in Diegem als commercieel administratief medewerker.

Dit is jouw takenpakket:

  • Verantwoordelijk voor het opmaken van facturen en credit nota's en deze op tijd te verzenden naar de klanten en de klantgegevens up-to-date houden (ong. 30.000 klanten, voornamelijk B2C).
  • Een positieve relatie opbouwen tussen het bedrijf en de klanten - zowel op korte termijn "one time" of het opbouwen van een jarenlange verstandhouding
  • In tweede lijn, het behandelen van binnenkomende bestellingen van klanten, de gegevens in het ERP systeem inputten en de nodige checks doen zoals prijzen, niveau van kortingen en de product benodigdheden
  • Correct invoeren van de facturatie volgend op de geleverde goederen bij de klant
  • Beantwoorden van vragen van de klant inzake facturatie en betaalproblemen oplossen
  • Tijdig en compleet afsluiten van de maand
  • Het order-taking team ondersteunen waar nodig om de orders in te geven en pro-actief informeren van de klant ovver de status van zijn/haar bestelling, levertermijn en mogelijke vertragingen

 

 

Exigence pour la fonction
  • Basisbegrip van Excel, Word en Outlook
  • Uitstekende telefonische communicatieve skills
  • Accuraat kunnen werken met aandacht voor detail
  • Kalme, zekere manier van het behandelen van mogelijk oncomfortabele conversaties
  • Een eerste ervaring in een customer service center of administratieve rol is een must
  • Teamplayer
  • Goede communicatie skills
  • Commerciële mindset.
  • Stressbestendig.
  • Zeer goede kennis Nederlands en Frans
Conditions de travail
  • Voltijdse tewerkstelling.
  • Glijdende werkuren maar met permanentie in de dienst van 8u tot 17u tussen april en september  en van 8u tot 18u tussen oktober en maart.
  • Aantrekkelijk salaris

Emplois similaires

  • Weegbrugbediende

    • Grimbergen
    • Voltijdse, tijdelijke opdracht: +/- 4 maanden. Competitief salaris.  
    • ACTIEF INTERIM VILVOORDE
  • Bedrijfsplanner

    • Brussel
    • Onze klant inspireert en helpt de bedrijven om hun medewerkers beter, langer en gezonder inzetba...
    • ACTIEF INTERIM VILVOORDE

Emplois similaires

  • Weegbrugbediende

    • Grimbergen
    • Voltijdse, tijdelijke opdracht: +/- 4 maanden. Competitief salaris.  
    • ACTIEF INTERIM VILVOORDE
  • Bedrijfsplanner

    • Brussel
    • Onze klant inspireert en helpt de bedrijven om hun medewerkers beter, langer en gezonder inzetba...
    • ACTIEF INTERIM VILVOORDE