Account manager te Brussel (m/v)
- Employeur
- Unique Brussel Customer Care
- Lieu
- SINT-JANS-MOLENBEEK
- Date de clôture
- 13 juil. 2019
Afficher plus
- Fonction
- Achat / Vente, Account Manager
- Secteur
- Agriculture / Sylviculture / Pêche, Industrie agroalimentaire - général
- Type de contrat
- CDD
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 2 à 5 ans d'expérience
Détails de l'offre
Onze klant is een Belgische traiteur die al meer dan 20 jaar in het centrum van Brussel een uitgebreid gamma verse producten van hoge kwaliteit aanbiedt: van samengestelde salades tot hapjes, verrassingsbroden, kleine sandwiches, wraps of een assortiment desserts. You want it? They have it all!
Functiebeschrijving
Als Account Manager word je verantwoordelijk gesteld voor de regio Brussel/Vlaanderen en werkt zowel op BtoB als BtoC niveau.
- Je bent verantwoordelijk Sales voor de Nederlandstalige klanten in België.
- Je bent constant op zoek naar nieuwe opportuniteiten in je toegewezen markten en dit via directe prospectie, telefonie en mail.
- Je finaliseert prijzen en levertermijnen met je klanten en staat in contact met de sales administratie om je orders te begeleiden tot de uitlevering.
- Je rapporteert rechtstreeks aan de Sales Manager.
Functie-eisen
Als ideale Account Manager beschik je over volgende troeven:
- Je hebt minimaal een Bachelor opleiding genoten (in een commerciële richting) met 1 -2 jaar ervaring in een commerciële functie.
- Je bent een doorzetter. Je bent gedreven, energiek en je hebt een uitgesproken commerciële drive.
- Je hebt affiniteit met ERP-pakketten en je bent sterk in de gangbare MS Office applicaties, met focus op Excel.
- Je spreekt en schrijft perfect Nederlands en hebt een goede kennis van Frans en Engels.
Arbeidsvoorwaarden
- Een aantrekkelijke compensatie (dat zeker besproken kan worden) en een totaalpakket extralegale voordelen;
- Een toffe bedrijfswagen;
- Autonomie in je dagelijkse werk in een KMO: jij bepaalt waar je business opportuniteiten liggen;
- Je maakt deel uit van een challenging groei in het bedrijf.
Entreprise
En tant que prestataire de services RH polyvalent, Unique vous aide à réaliser vos ambitions. Grâce à nos plus de 40 ans d’expérience, nous faisons partie du top dans le secteur RH belge. Par le biais de nos spécialisations Office, HR Consult, Customer Care et Technicum, plus de 200 collaborateurs dans 41 agences vous garantissent une approche personnelle sur mesure pour les entreprises et candidats exigeants. De starter à professionnel, pour des emplois temporaires ou fixes.
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte