Assistant adm/commercial (f/h)

Région
WOLUWE-SAINT-LAMBERT
Publication
vendredi 5 juillet 2019
Date limite
lundi 5 août 2019
Réf
15AC26UNQ-BE
Contact
Unique Brussel Arts Office
Secteur
Autre
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Het bedrijf is ontstaan in 2003 en is sinds 2007 onderdeel van Sodexo. Hun concept blijkt enorm veelzijdig en in 2008 wordt het aanbod verder verruimd met thema's rond gastronomie, weekends en kunst. Sinds 2011 blijft de groei van Vivabox een feit waardoor ze zijn uitgegroeid tot een toonaangevende internationale onderneming binnen de ruime cadeausector. Ondertussen worden er meer dan 3 miljoen boxen verkocht in België, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Frankrijk, Nederland, Canada en Polen.



Functiebeschrijving

Wegens zijn ontwikkeling is onze klant op zoek naar een Sales Logistics Assistant voor een CDI-contract.

Missie :

  • Bestellingen handelen :
  • uitvoeren van presentaties en aanbiedingen voor B2B KAM, e-mail tracking, handeling van bestellingen en leadgeneratie.
  • Bestellingen: informatiecontrole en invoer van producten en diensten
  • Respect van het prijsbeleid (tarieven, commissies), kwaliteit van de dienstverlening, van de leveringsdata
  • Zorgen voor de beschikbaarheid van producten en waarschuwen in geval van voorraadschaarste.
  • Implementatiecampagnes plannen en beheren tijdens belangrijke periodes (Kerstmis, Moederdag).
  • Marketingacties crëeren en beheren in samenwerking met de B2B-klant
  • Interne klanten informeren over leveringsdata
  • Analyses uitvoeren op orders en klanten
  • Proactief voorstellen maken voor het bestellingsverwerkingsprocess
  • reageren op aanbestedingen B2B (voorbereiding offer, verzending van de offerte)
  • Beheer van inkomende calls van grote B2B-klanten

Follow-up

  • Leveringen controleren en eventuele vertragingen rapporteren aan de verkoopafdeling.
  • Update klantendatabases, bestellingen,...
  • Reageren op alle klant/dienst verzoeken, logistiek, geschillen oplossen
  • Beheer en controleer studioprojecten voor B2B-klanten



Functie-eisen

Naverkoopdienst : U bent het eerste aanspreekpunt voor onze commerciële relaties, ook voor interne coördinatie en vragen van collega's.

Leveringsproblemen op tijd oplossen.

De voortgang met de gesprekspartners communiceren (marketing, B2B, verkoop). U lost knelpunten op of zorgt ervoor dat ze worden doorgegeven aan de geschikte persoon. Telefonische verwerving van nieuwe zakelijke klanten Na een periode van opleiding, mogelijkheid om klanten te bezoeken



Arbeidsvoorwaarden

Offer: Onze klant offers een open contract in een dynamisch en internationaal bedrijf

Emplois similaires

Emplois similaires