Assistant Administratif FR/NL (m/v)
- Employeur
- Unique Brussel Arts Office
- Lieu
- WOLUWE-SAINT-LAMBERT
- Date de clôture
- 5 août 2019
Afficher plus
- Fonction
- Service public / Administration publique concours, Administration - générale
- Secteur
- Autre
- Type de contrat
- CDD
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 2 à 5 ans d'expérience
Détails de l'offre
Het bedrijf is ontstaan in 2003 en is sinds 2007 onderdeel van Sodexo. Hun concept blijkt enorm veelzijdig en in 2008 wordt het aanbod verder verruimd met thema's rond gastronomie, weekends en kunst. Sinds 2011 blijft de groei van Vivabox een feit waardoor ze zijn uitgegroeid tot een toonaangevende internationale onderneming binnen de ruime cadeausector. Ondertussen worden er meer dan 3 miljoen boxen verkocht in België, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Frankrijk, Nederland, Canada en Polen.
Functiebeschrijving
Jouw missie?
Wegens onze ontwikkeling zijn we op zoek naar onze toekomstige Partner Service Assistant, gevestigd in Brussel.
Je treedt op als een echte adviseur voor onze partners.
Wat onze partners betreft, treedt u op als een echte adviseur van onze verkopers, in overeenstemming met de kwantitatieve en kwalitatieve doelstellingen. U bent voornamelijk verantwoordelijk voor:
- een diagnose op te stellen voor de reden van het contact en de aanvraag
- De tevredenheid van de partners verzekeren door alle contacten multichannel te behandelen (telefoon, e-mail, post, fax, sociale netwerken, enz.): calls van onze partners en/of prospecten ontvangen en uitgaande calls uitvoeren (welkomcalls, loyaliteitscampagne, heronderhandeling), zorgen voor back-office missies in verband met de verwerking van verschillende motieven.
- Zorgen voor kwaliteitscontrole van de administratieve aspecten van de contracten met onze partners
- Verbeteren van de partnerdatabase voor elk contact & reden die wordt verwerkt
- Toezicht houden over de oplossing van klachten van klanten
- Voor de dagelijkse rapportering van uw activiteiten aan uw manager zorgen.
Functie-eisen
U hebt een 2+ Bachelor's degree, en een eerste belangrijke ervaring in klantenservice,
- U bent tweetalig Nederlands/Frans
- Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukking: u beheert de commerciële relatie in inkomende en uitgaande contacten
- Je hebt een analytische geest, bent georganiseerd, creatief, proactief en veelzijdig.
- Je bent stressbestendig
- Je hebt een goed gevoel voor relaties...
- U kunt gemakkelijk omgaan met kantoorautomatisering en callcenter-toepassingstools
- Ervaring met een klant of commerciële dienst op een dienstenactiviteit
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden een open contract aan in een dynamisch en internationaal bedrijf.
Entreprise
En tant que prestataire de services RH polyvalent, Unique vous aide à réaliser vos ambitions. Grâce à nos plus de 40 ans d’expérience, nous faisons partie du top dans le secteur RH belge. Par le biais de nos spécialisations Office, HR Consult, Customer Care et Technicum, plus de 200 collaborateurs dans 41 agences vous garantissent une approche personnelle sur mesure pour les entreprises et candidats exigeants. De starter à professionnel, pour des emplois temporaires ou fixes.
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte