Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Sales Support Coordinator (m/v)

Employeur
Unique Brussel Customer Care
Lieu
VORST
Date de clôture
8 août 2019

Afficher plus

Fonction
Achat / Vente, Sales - service interne
Secteur
Industrie, Bois / Construction
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience

Détails de l'offre

Onze klant is een Belgische website waarop vastgoed te koop aangeboden wordt, zowel door particulieren als door makelaars.



Functiebeschrijving

  • Terwijl de Account Managers op de baan zijn, sta jij ter beschikking om hen wanneer nodig te helpen bij het beantwoorden van specifieke vragen.
  • Je beheert de volledige administratieve cyclus van een klantencontract binnen Immoweb.
  • Je helpt campagnemateriaal voor elk van je klanten te verzamelen, te controleren en te uploaden.
  • Je beheert het facturatieproces aan het einde van de maand. Je controleert met elke Account Manager of de inhoud van de maandelijkse facturen correct is.
  • Je zorgt ervoor dat belangrijke verslagen up-to-date blijven om belangrijke beslissingen te kunnen nemen.
  • Je blijft samenwerken met andere afdelingen om zo veel mogelijk administratieve taken te verbeteren/optimaliseren.



Functie-eisen

  • Je beschikt over een bachelordiploma (Administratie, Management Assistant, Marketing) of hebt een bewezen professionele ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je bent klantgericht.
  • Je bent een kei in communicatie (schriftelijk en mondeling).
  • Je bent uiterst nauwkeurig met cijfers.
  • Je ben goed georganiseerd, nauwgezet en stressbestendig.
  • Talen: je bent tweetalig NL/FR en hebt goede noties van het Engels.
  • IT: je beheerst MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Je bent een teamspeler.



Arbeidsvoorwaarden

  • Een motiverend loonpakket, afgestemd op jouw ervaring.
  • Een professionele en stimulerende werkomgeving.
  • Een gezond en groeiend internetbedrijf (uniek digitaal merk in België).
  • Je bent een volwaardig lid van een team dat luistert naar en belang hecht aan jouw mening.

Entreprise

En tant que prestataire de services RH polyvalent, Unique vous aide à réaliser vos ambitions. Grâce à nos plus de 40 ans d’expérience, nous faisons partie du top dans le secteur RH belge. Par le biais de nos spécialisations Office, HR Consult, Customer Care et Technicum, plus de 200 collaborateurs dans 41 agences vous garantissent une approche personnelle sur mesure pour les entreprises et candidats exigeants. De starter à professionnel, pour des emplois temporaires ou fixes.

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte