Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Executive Assistant

Employeur
Unique Brussel Arts Office
Lieu
BRUXELLES
Date de clôture
16 août 2019

Afficher plus

Fonction
Administration / Secrétariat
Secteur
Autre
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience

Détails de l'offre

Onze klant is een wereldwijd adviesbureau op het gebied van strategie.



Functiebeschrijving

Agenda:

Beheren en bewaken van de agenda en plannen van afspraken.

Verzekeren dat schema van Partner(s)/Principal(s) wordt gevolgd en gerespecteerd (gatekeeper / gateway rol), zodat er win-win situatie gecreëerd wordt tussen klant – Partner(s)/Principal(s) – collega’s.

Begrijpen en daardoor kunnen prioriteren van conflicterende belangen.

Goed inschatten van uitloop, reistijd en tijd vrijhouden om te werken

Admin:

 Planning van interne en externe vergaderingen, telefoongesprekken en videoconferenties

 Planning en organisatie van business trips (vlucht, trein, hotel, etc.)

 Up to date houden van de contacten van de Partner(s)/Principal(s)

 Indienen van timesheets en expense reports,

 Printen en inbinden van documenten

Office Management:

 Onthaal van bezoekers en beheer van de vergaderzalen

 Aanmaken van badges

 Verwerking en verzending van interne en externe post

 Bestellen van kantoorbenodigdheden en catering

 Toezien op naleven veiligheidsmaatregelen

 Aanspreekpunt voor kantoor Brussel (zowel intern als extern, op gebied veiligheid, marketing, pers)

 Logistieke uitvoering bij organisatie events



Functie-eisen

Je beschikt minimaal over een Bachelor diploma en kan 10 jaar relevante ervaring voorleggen.

Je hebt en excellente kennis van (business) Nederlands, Engels en Frans (gesproken en geschreven)

Als persoon ben je flexibel, proactief en je kan zelfstandig werken. Je neemt initiatief waar mogelijk en koppelt tijdig terug.

Je bent een kei in het organiseren en plannen van afspraken, niet alleen met bestaande contacten, maar ook ingang vinden bij nieuwe klanten.

Je blinkt uit met je organisatietalent, communicatievaardigheden, houdt van vrijheid en variatie in je job en kunt goed omgaan met ambiguiteit.

Je bent in staat een hoge kwaliteit af te leveren omdat je gestructureerd, accuraat, en onder druk kan werken in een dynamische, internationale omgeving.

Je hebt een entrepreneurial mindset en streeft naar perfectie, je zoekt altijd naar manieren om de kwaliteit en de efficiency verder te verbeteren.

Je denkt mee en vooruit en bent creatief in het vinden van alternatieven.

Je weet te allen tijde overzicht te behouden, prioriteiten te stellen en deadlines te bewaken.

Je hebt een dienstverlenende, flexibele en collegiale instelling (geen 9-5 mentaliteit) en je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Je bent representatief, hebt gevoel voor stijl en oog voor detail.

Je bent discreet en gewend met vertrouwelijke informatie om te gaan.



Arbeidsvoorwaarden

Onze klant biedt je een verantwoordelijke functie in een dynamische omgeving met een zeer goed salarispakket.

Entreprise

En tant que prestataire de services RH polyvalent, Unique vous aide à réaliser vos ambitions. Grâce à nos plus de 40 ans d’expérience, nous faisons partie du top dans le secteur RH belge. Par le biais de nos spécialisations Office, HR Consult, Customer Care et Technicum, plus de 200 collaborateurs dans 41 agences vous garantissent une approche personnelle sur mesure pour les entreprises et candidats exigeants. De starter à professionnel, pour des emplois temporaires ou fixes.

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte