Robert Half

Delivery Dossierbeheerder - Brussels

Recruteur
Robert Half
Région
Brussels
Salaire
Negotiable
Publication
mercredi 17 juillet 2019
Date limite
samedi 17 août 2019
Réf
06500-0011078835
Contact
Robert Half Belgium
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Temps plein

Office Team is momenteel op zoek naar een Tweetalige delivery dossierbeheerder (M/V).

Het bedrijf is gelegen in het centrum van Brussel en is makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Onze klant is deel van een bekende leasingmaatschappijgroep.

Als Tweetalige delivery dossierbeheerder zal u de volgende verantwoordelijkheden hebben:

  • Het bestellen van voertuigen en hun accessoires bij de verschillende leveranciers binnen de vooropgestelde termijn;
  • Het behandelen van vragen en mails met betrekking tot deze bestellingen met inachtneming van een commerciële visie;
  • Telefonisch contact met klanten, leveranciers, ...
  • Het opvolgen en eventueel wijzigen van de geplaatste bestellingen en het versturen van de nodige herinneringen;
  • Het uitvoeren van de nodige controles gedurende het verloop van het volledige proces;
  • Het beheer van de plaataanvraag tot de aflevering van de wagen aan de klant en de bijhorende telefonische en schriftelijke contacten;
  • Het opmaken van de boorddocumenten;
  • Het opmaken van facturen en creditnota's;
  • Het versturen van herinneringen en de verwerking van de antwoorden;
  • Het beheren van extra-accessoires;
  • Het verwerking van de ontvangen documenten met betrekking tot de bestellingen;
  • Het goedkeuren van investeringsfacturen alsook de opvolging van de wachtrekening met de algemene boekhouding;
  • Het opstarten van de contracten;
  • Het opvolging van de investeringsverschillen alsook de opvolging van de wachtrekeningen met de algemene boekhouding;
  • Het beheer van de brandstofcontracten (aanmaak, stopzetting) met bijhorende brandstofkaarten evenals de opvolging van de wachtrekeningen met de algemene boekhouding;
  • Telefoon- en mailbeheer met betrekking tot brandstofkaarten;
  • Contact nemen met de verschillende diensten binnen de firma van ons klant;
  • Opmaak en up-to-date houden van procedures;
  • Sturing en ontwikkeling van processen en/of diensten met het oog op efficiëntie en effectiviteit.

De vereiste kwalificaties voor de functie van Tweetalige delivery dossierbeheerder zijn:

  • Je behaalde met succes een hoger diploma of u heeft een eerste relevante ervaring als dossierbeheerder, commerciële assistent of een andere administratieve functie binnen de automobielsector;
  • Je hebt een goede beheer van beide landstalen (Nederlands, Frans). Engels is een pluspunt.
  • Je bent Communicatief met bijzondere aandacht voor telefonische contacten zowel met klanten als leveranciers;
  • Je kan zelfstandig werken en heeft zin voor administratieve perfectie;
  • Je hebt affiniteit met de autosector en interesse in mobiliteit in de ruime zin;
  • Je bent probleemoplosser, doorzettend en stressbestendig.

Onze klant biedt u:

  • Een voltijds interimcontract met optie vast binnen een gevarieerde functie waar u uw taken van A tot Z beheert;
  • Een stimulerende verloning marktconform met extralegale voordelen.

Geïnteresseerd in deze boeiende functie als Tweetalige delivery dossierbeheerder en bent u onmiddellijk beschikbaar? Solliciteer vandaag nog!

By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms:

https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

Emplois similaires

Emplois similaires