Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Legal/Management Assistant super law firm Brussel centrum

Employeur
Unique Brussels
Lieu
BRUXELLES
Date de clôture
22 août 2019

Afficher plus

Fonction
Administration / Secrétariat
Secteur
Notariat / Barreau
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience

Détails de l'offre

Advocatenkantoor gelegen in het Centrum van Brussel



Functiebeschrijving

Je bent eindverantwoordelijk voor de administratieve en organisatorische ondersteuning van de jou toegewezen advocaten.

Je verantwoordelijkheden zijn, onder andere:

- Een zorgvuldig agendabeheer

- Mee opvolgen van de procedurekalender

- Opstellen van documenten, reviseren en vertalen van teksten, maken van stukkenbundels

- Organiseren van zakenreizen, mee organiseren van evenementen

- Opvolgen en behandelen van briefwisseling

- Up to date houden van het archief en elektronisch klassement van de dossiers

- Algemene administratieve taken



Functie-eisen

- je behaalde een bachelor diploma of een gelijkwaardig niveau door ervaring in een advocatenkantoor

- e hebt minstens 2 jaar relevante ervaring met administratieve ondersteuning in proceduredossiers

- je bent goed tweetalig Nederlands-Frans en beschikt over een uitstekende kennis van het Engels;

- je hebt een zeer goede kennis van MS Office;

- je hebt de nodige maturiteit om eindverantwoordelijkheid te dragen;

- je werkt graag in team, maar bent tegelijk zeer zelfstandig;

- je bent nauwkeurig en proactief;

- je bent dynamisch en weet de handen uit de mouwen te steken;

- je bent vlot en communicatief, doch ook zeer discreet en betrouwbaar;

- je bent stressbestendig en flexibel



Arbeidsvoorwaarden

Je kan rekenen op een competitief salaris, aangevuld met een uitstekende groeps-en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques en volledig terugbetaald woon-werkverkeer.

Dankzij de werkweek van 40 uur, heb je op jaarbasis 32 dagen verlof. Deeltijds werken ( 80%) is eventueel een optie. Bij ons klant werk je in een warme, persoonlijke sfeer met dynamische collega’s en uitstekende omkadering.

Er wordt volop geïnvesteerd in de verdere uitbouw van ons kantoor en in de persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers.

Entreprise

En tant que prestataire de services RH polyvalent, Unique vous aide à réaliser vos ambitions. Grâce à nos plus de 40 ans d’expérience, nous faisons partie du top dans le secteur RH belge. Par le biais de nos spécialisations Office, HR Consult, Customer Care et Technicum, plus de 200 collaborateurs dans 41 agences vous garantissent une approche personnelle sur mesure pour les entreprises et candidats exigeants. De starter à professionnel, pour des emplois temporaires ou fixes.

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte