First Line and Support Officer (m/v)

Région
VILVOORDE
Publication
mardi 6 août 2019
Date limite
vendredi 6 septembre 2019
Réf
17A4A6UNQ-BE
Contact
Unique Vilvoorde Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Wereldwijd technologiebedrijf, gespecialiseerd in het beheer van kantoortoestellen, oplossingen voor productieprinten, systemen voor document management en IT-diensten.



Functiebeschrijving

Het beantwoorden, verwerken en opvolgen van klantvragen (m.n. service en supplies) evenals het geven van 1e lijn support op onze producten, teneinde zorg te dragen voor een effectieve en efficiënte call afhandeling en een hoge klanttevredenheid.

Tevens het genereren van sales leads door middel van vraagtechnieken en het uitvoeren van marketing acties.



Functie-eisen

  • Opleidingsniveau: A2
  • Opleidingsrichting: Algemeen/administratief
  • Relevante werkervaring: eerste werkervaring op een call center
  • Aanvullende/specifieke opleiding: verloopt intern



Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden jou een ambitieuze, succesvolle en groeiende professionele werkomgeving met grote ambitie in informatietechnologie. De werksfeer wordt door onze medewerkers ervaren als prettig en informeel. Ons bedrijf staat bekend als organisatie met bijzondere aandacht voor opleiding, training en loopbaanontwikkeling. De functie kent uitstekende arbeidsvoorwaarden en extralegale voorwaarden.