Ervaren Customer Service Agent (m/v)

Région
ELSENE
Publication
vendredi 9 août 2019
Date limite
lundi 9 septembre 2019
Réf
17AD9EUNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Wat begon als een klein familiaal bedrijf is op de dag van vandaag gegroeid tot een internationale speler in het domein Quality of Life services. We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze klanten en consumenten begint bij onze eigen werknemers. Uw welzijn op het werk is één van onze prioriteiten.

Met bijna 250 collega’s verspreid in België, bent u de sleutel tot ons succes. U bent op zoek naar een uitdagende baan ? De volgende functie kan misschien aan uw verwachtingen voldoen



Functiebeschrijving

Uw voornaamste verantwoordelijkheden:

  • Instaan voor de contacten met Erkende Ondernemingen (telefoon, e-mail, fax, post):
  • met naleving van de kwaliteitsnormen
  • met naleving van de SLA’s (Service Level Agreements) en KPI’s
  • met het oog op 100% te beantwoorden/oplossen van de aanvragen.
  • Het beheer en het oplossen van A tot Z van de klachten met betrekking tot terugbetalingen, ophalingen, verzendingen die verloren zijn gegaan, vervallen cheques etc.
  • Zich continu informeren en toepassen van de verandering binnen de wetgeving of procedures.
  • Administratieve taken die gerelateerd zijn aan het dienstencheques systeem



Functie-eisen

  • Uitstekende geschreven en gesproken kennis van het Frans en het Nederlands.
  • Minstens 1 à 2 jaar professionele ervaring in de klantendienst.
  • Goede kennis van informatica (MS Office) en bekwaam om snel nieuwe toepassingen aan te leren.
  • Klantgericht en in staat zich aan te passen aan de diversiteit van het klantenbestand en zijn verwachtingen.
  • Gestructureerd en kwaliteitsgericht
  • Goede communicatie skills
  • Flexibel, kan zich snel aan nieuwe vereisten en aan een veranderende omgeving aanpassen.
  • Teamspirit, integreert zich gemakkelijk in de werkomgeving en hecht belang aan de objectieven van het bedrijf;
  • Respecteert de regels en akkoorden (uurrooster, planning, interne procedures, enz.)
  • Enthousiast et positief



Arbeidsvoorwaarden

  • Een interessante functie in een dynamische organisatie die de focus legt op opleidingsmogelijkheden en persoonlijk ontwikkeling
  • Een contract van onbepaalde duur
  • Een competitief salaris + extralegale voordelen
  • Een aangename werkomgeving binnen een gemotiveerd team
  • Een werkplek in Brussel (Elsene), vlakbij het station van Etterbeek en de metrostation Delta

Quality of Life op de werkvloer:

  • Flexibiliteit in je werk (home office, flexibele werkuren)
  • Een goede work-life balans
  • Een conciërgerie die verschillende diensten aanbiedt: stomerij, strijken, schoenen reparatie, geschenken kopen…
  • Er is een ruime keuze aan duurzame maaltijden in ons bedrijfsrestaurant
  • Een gevarieerd sportaanbod (badminton, mini voetbal, basket, meditatie en yoga)

Emplois similaires

Emplois similaires