Customer Service - moderne KMO bouwsector (Zellik)
- Employeur
- Robert Half
- Lieu
- Flemish Brabant, Asse
- Salaire
- Negotiable
- Date de clôture
- 19 sept. 2019
Afficher plus
- Fonction
- Administration / Secrétariat, Administration générale
- Secteur
- Construction / Installation, Construction / Gros œuvre
- Type de contrat
- Intérim
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 0 à 2 ans d'expérience
Détails de l'offre
Een KMO met familiale sfeer gelegen in Zellik, is momenteel op zoek naar een Customer Service Medewerker - topopportuniteit in moderne werkomgeving!
Onze klant is actief in de bouwsector. Zij zijn momenteel op zoek naar een Customer Service Medewerker (M/V) in Zellik, die een goede service hoog in het vaandel draagt.
De verantwoordelijkheden voor deze functie als Customer Service Medewerker (M/V) zijn:
- Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van lopende contracten;
- Je bent het centraal aanspreekpunt voor vragen van klanten;
- Je staat in voor de ondersteuning van andere diensten van de onderneming;
- Je bent het aanspreekpunt voor externe en interne partners in geval van klachten;
- Je staat in voor de algemene administratie van A tot Z.
De vereiste kwalificaties voor deze functie als Customer Service Medewerker (M/V) zijn:
- Je hebt een diploma secundair onderwijs op zak en hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring;
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans en een goede kennis van het Engels;
- Je hebt een goede kennis van MS Office;
- Je bent klantgericht;
- Je bent communicatief sterk;
- Je bent analytisch;
- Je bent commercieel;
- Je bent organisatorisch en kan prioriteiten stellen;
- Je bent onmiddellijk beschikbaar.
Als je kiest voor deze afwisselende functie, zal je deel uitmaken van een moderne, groeiende KMO. Daarnaast bieden ze ook aantrekkelijke loonvoorwaarden, aangevuld met extralegale voordelen als maaltijdcheques en een transportvergoeding. Je wordt tewerkgesteld in een 40 uren week en bouwt 1 ADV dag op per maand. Na een succesvolle initiële interimperiode is er optie tot vast contract.
Interesse in deze uitzendopdracht? Aarzel niet en solliciteer vandaag nog!
Bekijk de website van OfficeTeam voor andere boeiende opportuniteiten binnen office management, customer service, logistiek, aankoop, HR, marketing, administratie en onthaal.
By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms:
https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement
Entreprise
Robert Half est leader mondial dans le domaine des ressources humaines spécialisées. En Belgique et au Luxembourg, Robert Half se concentre sur le placement de personnel qualifié et de cadres dirigeants dans les domaines de la finance et de la comptabilité, ainsi que des services administratifs, bancaires, informatiques et juridiques. Nous proposons des postes en emploi fixe, temporaire (travail temporaire) et intérimaire, basés sur un projet (management de transition).
Robert Half est votre interlocuteur direct pour votre recherche d‘emploi. Nous proposons des jobs dans des sociétés de domaines et de tailles très variés - de l’entreprise moyenne régionale à l'acteur mondial. Par conséquent, grâce à nos nombreuses offres d'emploi, nous pouvons vous proposer un large éventail de postes différents. Afin de vous trouver un job qui vous convienne parfaitement, nous réalisons d’abord un entretien personnel afin de connaître au mieux vos compétences et vos objectifs de carrière.
- Téléphone
- +3242255211
- Lieu
-
Spoorwegstraat 34
bte 1
Groot-Bijgaarden
1702
BE
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte