ATM Helpdesk Support medewerker (m/v)
- Employeur
- Unique Brussel Customer Care
- Lieu
- BRUSSEL
- Date de clôture
- 3 oct. 2019
Afficher plus
- Fonction
- IT / Internet, Service clientèle-Helpdesk
- Secteur
- Autre, Autre - général
- Type de contrat
- CDD
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 2 à 5 ans d'expérience
Détails de l'offre
Banksector
Functiebeschrijving
Voor deze goed werkende helpdesk worden alle mogelijke problemen en incidenten mbt tot ruim 3900 bankautomaten opgevangen.
Deze functie is zowel technisch als functioneel, waardoor een basiskennis IT een groot pluspunt is.
Omdat het om een zeer specifiek product gaat, krijgen beginnende medewerkers een opleiding van 3 weken, specifiek over de werking van de bankautomaten. De helpdesk werkt met shiften. Wij zijn op zoek naar een kandidaat die bereid is te werken volgens de volgende indeling:
- Shift 1: 07u30 – 16h00
- Shift 2: 08u00 – 16h45
- Shift 3: 08u45 – 17u30
- Op termijn heb je de mogelijkheid om je op vrijwillige basis kandidaat te stellen voor de vroege (05u00 – 13u45), de late shift (11u15 – 20u00) en de zaterdagshift (08u – 12u00).
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar iemand die:
- Zeer goed zijn/haar talen beheerst. In deze functie is het de bedoeling dat je zowel in het Nederlands als het Frans gebruikers te woord kan staan en kan helpen. Engels kan lezen en schrijven, aangezien de opvolging en de tickets in het Engels worden opgesteld.
- Een degelijke basis heeft van ICT-kennis.
- Zelfstandig kan werken, en zelf kan inzien waar zijn/haar hulp nodig is, wanneer de eigen taken zijn afgerond.
- Alert en stressbestendig is.
- Zeer gemotiveerd is.
- Medewerkers in deze helpdesk moeten over een groot verantwoordelijkheidsgevoel beschikken. Je komt terecht in een goed draaiend team, waar iedereen een aandeel heeft in de goede werking ervan.
Arbeidsvoorwaarden
Indien een medewerker tijdens zijn interimperiode deelneemt aan de ‘vroege’ en ‘late’ shift en ‘zaterdag’ shift, krijgt hij hiervoor een netto-vergoeding. Dit moet dan aan het interimkantoor meegedeeld worden. Dagshift: vroeg of laat: 10 euro netto Zaterdagshift: 15 euro netto + ½ dag recuperatie
Entreprise
En tant que prestataire de services RH polyvalent, Unique vous aide à réaliser vos ambitions. Grâce à nos plus de 40 ans d’expérience, nous faisons partie du top dans le secteur RH belge. Par le biais de nos spécialisations Office, HR Consult, Customer Care et Technicum, plus de 200 collaborateurs dans 41 agences vous garantissent une approche personnelle sur mesure pour les entreprises et candidats exigeants. De starter à professionnel, pour des emplois temporaires ou fixes.
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte