Offre d'emploi : Customer Care Coördinator (m/v)

Région
MACHELEN (VL.BR.)
Publication
jeudi 5 septembre 2019
Date limite
samedi 5 octobre 2019
Réf
16376AUNQ-BE
Contact
Unique Vilvoorde Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Onze klant behoort tot een grotere groep en is actief in operationeel beheer van wagenparken.



Functiebeschrijving

  • Vanuit onze customer care centra behartig je de belangen van één of meerdere klanten van A tot Z (van orderintake tot voorbereiding facturatie)
  • Je bent contactpersoon voor dagelijkse communicatie met onze klanten (diverse telefonische contacten)
  • Voor klanten, chauffeurs en kopers ben je het gezicht van ons bedrijf
  • Intake, encodage en opvolging van opdrachten
  • Orderopvolging met oog voor deadlines en doorlooptijden volgens klantspecifieke afspraken
  • Centraliseren van data voor opstellen van interne en externe KPI’s
  • Klantendossierbeheer: administratieve opvolging en rapportering
  • Je signaleert verbeterpunten en neemt initiatief om bestaande werkprocessen te optimaliseren
  • Algemene coördinatie van operationele taken en beheren en opvolgen van de site
  • Je springt mee in op de werkvloer bij het uitvoeren van klantgerichte operationele taken (car checks, fotodossiers, voorrijden auto's en parkeren, …)



Functie-eisen

  • Administratieve duizendpoot en perfectionist
  • Polyvalent / hands-on mentaliteit
  • Flexibel qua jobinhoud (afwisselend administratieve en operationele taken), qua uren (tussen 6u en 18u, occasioneel zaterdagwerk) en werkplaats (Machelen, Wauthier Braine, ...)
  • Communicatief en klantgericht
  • Tweetalig NL/FR
  • Rijbewijs B



Arbeidsvoorwaarden

  • Een uitdagende job in een dynamische werkomgeving waar flexibiliteit en teamwerk primordiaal zijn
  • In ruil voor jouw inzet en talent kan je rekenen op een aantrekkelijk loon met extralegale voordelen, een voortdurende opleiding en doorgroeimogelijkheden.