Teammanager customer care center
- Employeur
- Page Personnel Belgium
- Lieu
- Antwerp
- Salaire
- Negotiable
- Date de clôture
- 27 oct. 2019
Afficher plus
- Fonction
- Direction / Management, Business Unit Manager
- Secteur
- Banques / Services financiers, Assurances
- Type de contrat
- CDI
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 2 à 5 ans d'expérience
Détails de l'offre
- Is medewerkers laten groeien in vaardigheden en kennis jouw missie? Heb je passie voor de klant? Dan is dit zeker iets voor jou!
Bedrijfsomschrijving
- Innovatieve verzekeraar
- Staan open voor jouw ideeën
- Hechten veel waarde aan kwaliteit en betrouwbaarheid
- Heel aangename en familiale werkomgeving
Omschrijving
Als verantwoordelijke van de Klantenservice, coach en begeleid je de agents.
Huidige en toekomstige klanten enthousiast bijstaan met raad en daad, via een omni-channel aanpak.
Als echte adviseurs gaat het team iedere dag opnieuw voor zeer tevreden klanten
Motiveren en inspireren
Focussen op persoonlijke en groepsdoelstellingen
Je streeft naar zelfleiderschap en helpt hen te groeien
In het contact met klanten is de juiste communicatie van groot belang, je bent dan ook continu bezig met het bijsturen van gesprekstechnieken en klantgericht mailen, onthalen en chatten.
Je begeleidt je medewerkers naar een positief en verrassend klantencontact.
Je bouwt een netwerk uit en je blijft op de hoogte van de nieuwe uitdagingen van een customer service center.
Je staat open voor verandering en werkt mee aan de toekomst.
Samen met je collega's streef je naar een kwalitatieve klantenservice, waar customer experience centraal staat.
Nieuwe mensen opleiden, training geven waar nodig en soft skills coachen van medewerkers.
Je gaat in dialoog en draagt een open feedback cultuur uit.
Je hebt een kritische blik waardoor je processen en procedures in vraag stelt en verbeteringen uitwerkt om een nog efficiëntere en klantgerichtere werking van je teams de garanderen.
Een goede planning en organisatie van de teams is essentieel.
Profiel van kandidaat
Een leider met passie voor klanten, waarbij customer experience meer is dan een theorie.
Je kan naast een hogere studie (bachelor of master) terugvallen op minimum twee jaar ervaring als coach, bij voorkeur in een dienstverlenende omgeving.
Je wil blijven bijleren om je medewerkers nóg beter te kunnen begeleiden.
Je bent een goede mentor en stimulator.
Je bouwt aan een hecht en flexibel team .
Feedback geven is jouw tweede natuur.
Verantwoordelijkheid nemen zit gewoon in je bloed en je geeft dan ook vertrouwen aan je teams.
Betrokkenheid en gedrevenheid zijn noodzakelijk binnen onze dynamische en resultaatgerichte omgeving.
Je kan snel schakelen en hebt naast een sterke persoonlijkheid ook een groot doorzettingsvermogen.
Aanbod
- Een leuke job in een dynamische werkomgeving
- Een bedrijf met naam en faam
- Een trendsetter met een servicegerichte bedrijfscultuur
- Een competitieve verloning met extralegale voordelen en opleidingsmogelijkheden
Entreprise
At the heart of our business are the thousands of people’s lives we change, the outstanding service we provide to our clients and candidates and the exciting opportunities within our offices all over the world. We’re proud to set the standard in the recruitment profession – our specialist service with a personal touch is how we change lives for people through creating opportunity to reach potential.
As an employer looking to hire, or a candidate looking for an opportunity, Page Personnel offers you a team of specialist consultants who know your sector inside out and can meet your goals within tight timelines.
We specialise in the following disciplines: Accounting & Finance - Banking & Financial Services - Human Resources – Insurance - Procurement & Supply Chain - Sales Administration - Sales & Marketing - Secretarial & Business Support
Together with Michael Page, Page Executive and Page Outsourcing, Page Personnel is part of PageGroup. We’re confident our expertise and time-sensitive solutions will help you meet your recruitment or job search goals. Get in touch to find out more.
- Website
- http://www.pagepersonnel.be/index.html
- Téléphone
- +32 2 290 97 26
- Lieu
-
Marsveldplein (Bastion Tower) 5
Brussels
1050
BE
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte