Dossierbeheerder bank en verzekeringen (m/v)
- Employeur
- Unique Vilvoorde
- Lieu
- VILVOORDE
- Date de clôture
- 2 nov. 2019
Afficher plus
- Fonction
- Achat / Vente, Account Manager
- Secteur
- Banques / Services financiers
- Type de contrat
- CDD
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 2 à 5 ans d'expérience
Détails de l'offre
Onze klanten hebben een lange ervaring of rijke geschiedenis binnen banken/verzekeringen én koppelen dit aan een zin voor ondernemen en innovatie!
Bij alles wat ze doen staat de klant centraal. Hierbij zijn alle talenten welkom!
Functiebeschrijving
Heb je zin om de poort naar de bank- en verzekeringswereld open te breken en meer inzicht te krijgen in al haar boeiende facetten?
Contacteer ons dan zeker! Wij hebben namelijk heel wat interessante vacatures binnen de bancaire sector én verzekeringen én dat voor een heel aantal referentiebedrijven.
- Als dossierbeheerder/customer loyalty team member/know your customer member beheer je een eigen klantenportefeuille.
- Je volgt de dossiers van jouw klanten op van A tot Z, dat wil dus heel wat zeggen.
- Je waakt over de nauwkeurigheid van de gegevens en controleert de berekeningen van premies.
- Op je eigen spontane manier help je verzekerden, klanten, makelaars, collega's en noem maar op (dit zowel schriftelijk als telefonisch).
- Laat je creativiteit en proactiviteit maar de vrije loop, want samen met jouw collega's denk je voortdurend na over verbeteringen aan de dienstverlening van onze klanten.
Functie-eisen
Wij zijn geen hokjesdenkers en kijken niet naar specifieke opleidingen of ervaringen, maar kijken naar jouw potentieel!
- Beschik je over een bachelor- of masterdiploma (verzekeringen, economie, bedrijfsmanagement, toegepaste economische wetenschappen, handelsingenieur, taalkunde, communicatie, ...of ben je gelijkwaardig door ervaring binnen een analytische functie?
- Heb je geen bachelor of masterdiploma, maar behaalde je een A2 diploma en deed je al wat relevante ervaring op? Waag dan ook zeker je kans!
- Ben je goed tweetalig Nederlands en/of Frans? Of heb je geen schrik om de andere landstaal te spreken?
- Kan je vlot overweg met Excel en de andere Office toepassingen?
- Hou je van cijfers en beschik je over sterk analytische competenties?
- Bouw je tevens graag een vertrouwensrelatie op met jouw contactpersonen en kan je je inleven in hun verwachtingen?
- Ben je een organisatietalent, planner en kan je jouw eigen prioriteiten bepalen?
- Beschik je over een sterk logisch denkvermogen?
Ben je bovenal leergierig en heb je goesting om je te laten onderdompelen in onze sector?
Dan ben jij dé juiste kandidaat!
Arbeidsvoorwaarden
Unique werkt samen met een aantal referentiebedrijven binnen bank en verzekeringen.
Stuk voor stuk stabiele werkgevers met een duidelijke langetermijnvisie voor haar werknemers.
Zij stellen werknemers als hun belangrijkste goed en willen jou ondersteunen met interne opleidingen (zowel bij de start als in het verder vervolg van jouw loopbaan).
Zij hechten belang aan een aangename werkomgeving binnen een dynamisch team. Daarbij rekening houdend met een goede balans tussen privé en werk.
En last but not least: zij bieden een competitief loonpakket met een zeer brede waaier aan extralegale voordelen (maaltijdcheques, verzekeringen, extra vakantiedagen,....)
Dit alles bieden zij onder de vorm van een (optie ) vast contract of van tijdelijke contracten via Unique.
Entreprise
En tant que prestataire de services RH polyvalent, Unique vous aide à réaliser vos ambitions. Grâce à nos plus de 40 ans d’expérience, nous faisons partie du top dans le secteur RH belge. Par le biais de nos spécialisations Office, HR Consult, Customer Care et Technicum, plus de 200 collaborateurs dans 41 agences vous garantissent une approche personnelle sur mesure pour les entreprises et candidats exigeants. De starter à professionnel, pour des emplois temporaires ou fixes.
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte