Offre d'emploi : Contract Administrator te Diegem (m/v)

Région
DIEGEM
Publication
jeudi 3 octobre 2019
Date limite
dimanche 3 novembre 2019
Réf
183752UNQ-BE
Contact
Unique Vilvoorde Office
Niveau d'expérience
5 à 10 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Een bedrijf gelegen in Diegem en actief op het gebied van printers, medische beeldvorming, optische instrumenten en meetgereedschappen



Functiebeschrijving

Als Contract Administrator ben je verantwoordelijk voor de volledige verloop van contracten, bestellingen en facturatie. Je bent hiervoor een schakelfiguur tussen het sales departement en de externe klanten.

Je verantwoordelijkheden zijn:

  • Fungeren als contactpersoon voor interne en externe klanten in verband met operationeel en administratief proces van de contracten en facturen
  • Zorgen voor een correcte en volledige administratie van contracten
  • Ingeven van grote bestellingen en coördineren met de outsourcing partner in Roemenië
  • Activeren van complexe contracten en coördineren met de banken
  • Zorgen voor een tijdige en correcte facturatie



Functie-eisen

  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring achter de rug
  • Je beschikt over een goede kennis van MS Office en SAP
  • Je spreekt vlot Nederlands, Frans en Engels
  • Je bent nauwkeurig en beschikt over goede communicatieve vaardigheden



Arbeidsvoorwaarden

  • Een gevarieerde functie waar je ruimte krijgt om initiatief te nemen en je te ontwikkelen
  • Een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen
  • Een goede work/life balance