Offre d'emploi : Tweetalige customer service agent

Région
Antwerp
Salaire
Negotiable
Publication
mardi 22 octobre 2019
Date limite
vendredi 6 décembre 2019
Réf
570930/001
Contact
Jonas Schoubs
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
  • Ondersteunen van klanten en het beoordelen van hun noden
  • Aanspreekpunt van de klanten
  • Cruciale schakel in klanttevredenheid en vertegenwoordiging van het bedrijf

Bedrijfsomschrijving

  • Onze klant maakt deel uit van een grote internationale groep, waardoor het een zeer sterke speler op de markt is.
  • De werkomgeving is zeer modern, sociaal en gemakkelijk bereikbaar.

Omschrijving

  • Aanspreekpunt van de klanten indien ze een schadegeval wensen aan te geven.
  • Je begeleidt de klant doorheen de procedure en informeert hem/haar over de status van het dossier, de doorlooptijd en de benodigde documenten om het dossier in orde te kunnen brengen.

  • Geen salestargets of outbound calls

  • Streven naar kwaliteit en klantvriendelijkheid, administratieve correctheid en een professioneel taalgebruik.

  • Efficiënt schadegevallen beoordelen van de klant.

Profiel van kandidaat

  • Goede communicatievaardigheden in het Nederlands en het Frans
  • Klantgericht
  • Luistervaardig
  • Hulpvaardig
  • Communicatief
  • Vriendelijk
  • Dynamisch
  • Probleemoplossend
  • Stressbestendig

Aanbod

  • Aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen
  • Tof team met een geweldige teamspirit
  • Moderne, sociale en gemakkelijk bereikbare werkomgeving
  • Opleidingsmogelijkheden

Emplois similaires

Emplois similaires