Offre d'emploi : Hands-on 1st line support engineer (m/v)

Région
Brussel
Salaire
Open communicatie en persoonlijke aanpak komen staan centraal.Een team van interne medewerkers z...
Publication
lundi 28 octobre 2019
Date limite
jeudi 12 décembre 2019
Réf
6000-226590
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Functieomschrijving

Steek je als IT’er graag de handen uit de mouwen? Dan is dit project voor een belangrijke speler binnen de mobiliteitssector écht iets voor jou! Met een team zal je betrokken worden bij één van hen grootste projecten. Na een voorbereidende fase vlakbij Brussel Zuid, wordt je met je collega’s ingezet op de verschillende sites in Vlaanderen.

Jouw uitdaging:

  • Samen met je collega’s verantwoordelijk zijn voor een volledige migratie/update naar Windows 10 adhv verschillende voorhanden procedures.
  • Mee verantwoordelijk voor de herkenning, analyse en oplossing van meer complexere en/of structurele en/of aanslepende cliënt en kleinere netwerk gerelateerde problemen.
  • Laptops en computers gebruiksklaar maken op de werkplek zelf. Je zorgt voor een back up en dat de nodige gevraagde programma’s en software geïnstalleerd worden.
  • Aanspreekpunt binnen verschillende kleine projecten in het kader van werkplekbeheer, softwaredistributie, enzovoort.
  • Nauwgezet opvolgen van de opgestelde planning en bent goed georganiseerd zodat je soms ook zelfstandig zal instaan voor het uitvoeren van verschillende taken op de aangewezen locatie.
  • Zeer goed op de hoogte van alle diensten, producten en systemen die bij de klant gebruikt worden.
Functieeisen
  • Opleiding in IT 
  • Klantgericht, geduldig en klantvriendelijk.
  • Brede kennis van en ervaring met een Microsoft-omgeving (MS Office, Internet Explorer, Windows 7,8,10).
  • Algemene kennis van hard- en software op netwerkniveau (patching, Cisco, VPN, …).
  • Interesse en inzicht in het opzetten en onderhouden van IT platformen die de werking van een servicedesk faciliteren.
  • Efficiënt problemen analyseren en oplossen.
  • Prioriteiten leggen mbt planning en problemen.
  • Stressbestendig.
  • Taalvaardig (NL/ENG) in elektronische correspondentie.
  • Administratieve opvolging van je taken geen verplichting maar een noodzakelijkheid.
  • Verantwoordelijkheid en initiatief.
  • Zelfstandig mbt projectwerking en escaleer je wanneer nodig.
  • Leergierig en blijf je up to date.

 

Arbeidsvoorwaarden
  • Open communicatie en persoonlijke aanpak komen staan centraal.
  • Een team van interne medewerkers zullen als supporters voor je klaar staan, met als doel je zo goed mogelijk op te volgen en je mee te laten groeien
  • Op zeer regelmatige basis organiseren we technische workshops en opleidingen en bieden we je de kans om certificaten te behalen.
  • Je bent welkom op tal van sociale team- en bedrijfsevenementen. Wat denk je vanlasershooten, escape room, LAN party, je uitleven in een pretpark of een heuseBBQ?
  • Je inzet en professioneel talent worden beloond met een competitief salarispakket met extralegale voordelen

Emplois similaires

Emplois similaires