Offre d'emploi : Technisch Helpdesk Support Agent (Waterloo)

Région
Waterloo, Walloon Brabant
Salaire
Negotiable
Publication
mercredi 30 octobre 2019
Date limite
samedi 14 décembre 2019
Réf
571209/001
Contact
Judith Baars
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Je zult inkomende gesprekken en emails met zorg behandelen en voor elke klant een passende oplossing vinden.

Je verzorgd administratie, communiceert met andere departementen en leert elke dag bij.

Client Details

Je zult werken voor een van de wereldleiders in de Fintech industrie die elke dag nog groeit.

Evolutie zit in het DNA van dit bedrijf en is een bepalende speler in de toekomst van betalingen.

Om deze reden investeren ze veel in hun werknemers en gaan ze alles doen om uw ontwikkeling te stimuleren.

Description

Jij zult verandtwoordelijk zijn voor het professioneel behandelen van inkomende en uitgaande gesprekken en mails.

je zult de administratieve afhandeling doen, dagelijks nieuwe problemen tegenkomen en oplossen.

Goede communicatie met jouw team en het technisch team is een groot onderdeel van jouw verantwoordelijkheden.

Profile

- Je hebt al een eerste ervaring binnen een administratieve functie

- Je spreekt Frans en Nederlands, hebt een basis kennis van het engels

- Klantgerichtheid, nauwkeurigheid en empathie zijn enorm belangrijke punten van jouw persoonlijkheid

- Verder ben je een echte teamplayer, betrouwbaar en heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Job Offer

Als technisch helpdesk support agent zul je deel uitmaken van het vormen van de toekomst van betalingen.

Je komt in een super tof divers team in Waterloo.

Cometatief salaris en bijbehorende extralegale voordelen.

Emplois similaires

Emplois similaires