Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Customer Services and Sales Administration Officer (h/f) NL/FR

Employeur
Unique Brussel Arts Office
Lieu
JETTE
Date de clôture
4 déc. 2019

Afficher plus

Fonction
Achat / Vente, Sales - service interne
Secteur
Soins de santé / Bien-être
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience

Détails de l'offre

Pharmaceutische sector



Functiebeschrijving

Als echte spilfiguur van ons bedrijf, is onze Sales Assistant het aanspreekpunt en tussenpersoon tussen ons team van afgevaardigden, ons distributiecentrum en het geheel van onze klanten (groothandels en apotheken). Door jouw dynamisme en pro-activiteit speel je een belangrijke rol bij elke lancering van nieuwe producten. Je onderhoudt regelmatig contacten met onze Sales Managers bij het beheer en de analyse van de directe verkopen in ons systeem. Je beheert de totaliteit van onze verkoop, bijgestaan door de Finance Manager voor wat betreft de analyse ervan. Je speelt een actieve rol bij de maandelijkse boekhoudkundige afsluiting en maakt volledig deel uit van het Finance team. Je rapporteert rechtstreeks aan de Finance & Administration Manager.

Uw taken als Sales Assistant:

  • Ontvangen/opnemen van bestellingen via telefoon, fax, mail of website
  • Behandeling van klachten (fout in levering, ...)
  • Beantwoorden en/of doorsturen alle boodschappen die toekomen op de website infobelgium
  • Doorschakelen en/of beantwoorden telefonisch verkeer
  • Verwerken van alle orde via SAP
  • Data base klanten bijhouden , aanpassingen klantengegevens
  • Behandeling van retours (vervallen producten, beschadigde producten, kwaliteitsproblemen,....) – controle + kredietnota’s
  • Alle correspondentie naar de klanten toe (nieuwe prijslijst, brieven nieuwe producten,..)



Functie-eisen

De ideale Sales Assistant:

  • Bachelor Diploma
  • Uitstekende kennis Frans en Nederlands ; goede kennis Engels
  • U bent service-minded
  • Ten minste een eerste relevante werkervaring
  • Kennis van MS office, eventueel aangevuld met kennis van CRM-systemen
  • Kennis SAP is een plus
  • U gaat nauwkeurig tewerk en bent georganiseerd
  • U hebt een zekere commerciële flair en communiceert goed



Arbeidsvoorwaarden

  • Een aantrekkelijk salarispakket in functie van de ervaring en competenties
  • Een interessante loopbaan opbouwen in een domein dat in constante ontwikkeling is
  • Wij bieden jou de mogelijkheid om binnen een dynamische organisatie mee te bouwen aan het succes
  • Een informele en open werksfeer

Entreprise

En tant que prestataire de services RH polyvalent, Unique vous aide à réaliser vos ambitions. Grâce à nos plus de 40 ans d’expérience, nous faisons partie du top dans le secteur RH belge. Par le biais de nos spécialisations Office, HR Consult, Customer Care et Technicum, plus de 200 collaborateurs dans 41 agences vous garantissent une approche personnelle sur mesure pour les entreprises et candidats exigeants. De starter à professionnel, pour des emplois temporaires ou fixes.

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte