Offre d'emploi : Car Rental Officer (m/v)

Région
ASSE
Publication
lundi 4 novembre 2019
Date limite
mercredi 4 décembre 2019
Réf
18A4B6UNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Onze klant is dé referentie in België voor operationele leasing, autoverhuur en Fleet Management. Met een innovatieve blik op multimobiliteit, maatschappelijke kwesties en lease-ervaringen bieden wij onze klanten ook flexibele oplossingen aan: bedrijfsfietsen, oplaadmogelijkheden, poolfietsen, mobiliteitsapplicaties, consultancy,… Telkens rekening houdend met de individuele behoeften van de klant.



Functiebeschrijving

Als Car Rental Officer sta jij in voor de afdeling Car Rental op onze werklocatie in Asse. Je rapporteert aan de Car Rental Manager en zorgt voor de korte termijn verhuur (1 dag tot 1 jaar) van een wagen aan onze bestaande klanten. Samen met je 4 collega’s sta je in voor het dagelijks operationeel functioneren van de dienst waarin de optimalisatie van het gebruik van ons wagenpark centraal staat. Je beheert de volledige administratie van je dossiers en zorgt ervoor dat alle stappen van de bestelling van de wagen tot en met de oplevering, facturatie en de afhaling correct en tijdig worden afgehandeld. Om dit in goede banen te leiden, heb je veelvuldig telefonisch contact met onze klanten (bestuurders, vlootbeheerders, interne diensten…).

Als Car Rental Officer verwachten wij dat jij de kwaliteit van de processen weet te verbeteren en de systemen verder weet te optimaliseren. Dit doe je vanuit de behoefte van onze klanten. Je krijgt bij ons de ruimte om je ideeën ook zelf in de praktijk te brengen. Daarnaast ben je een sparringpartner voor de Car Rental Manager en weet je samen met hem de afdeling naar een hoger niveau te brengen.



Functie-eisen

  • Je bent tweetalig NL/FR en kunt vlot het Engels.
  • Je hebt minimaal 3-5 jaar aantoonbare ervaring in de functie van Commercieel medewerker.
  • Je hebt een bachelor diploma in een commerciële richting.
  • Je bent klantgericht, communicatief vaardig en in staat om met leveranciers en partners te onderhandelen.
  • Je hebt een sterk denk- en redeneervermogen en bent in staat om bestaande processen in kaart te brengen en optimaliseren.
  • Je bent probleemoplossend, ondernemend en innovatief ingesteld.
  • Je werkt even goed zelfstandig als in een team.
  • Je haalt voldoening uit het werken in Excel en andere systemen.



Arbeidsvoorwaarden

  • Felbegeerde positie bij een internationale speler met meer dan 5000 werknemers in 43 landen.
  • Een plek in een inspirerende en uitdagende werkomgeving.
  • Aantrekkelijk loonpakket, aangevuld met een waaier aan extralegale voordelen zoals een pensioenspaarplan, hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques.
  • Optimale werk-privébalans dankzij 12 ADV-dagen, glijdende uren en een dag thuiswerk per week na een jaar.
  • Personal Lease voor een aantrekkelijke prijs na zes maanden.Uitgebreide coaching en ontwikkelingskansen.

Emplois similaires

Emplois similaires