Offre d'emploi : Contact Center medewerker (m/v)

Région
SINT-GILLIS
Publication
lundi 4 novembre 2019
Date limite
mercredi 4 décembre 2019
Réf
16FA72UNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Onze klant is een Belgische VZW die zich mobiliseert om de belangen van de consumenten te behartigen en hun rechten te verdedigen. Zij bieden een globaal concept aan voor de consument, gaande van publicaties van handige gidsen tot online advies en geïndividualiseerde juridische ondersteuning, en dit dank zij de inzet van zowat 350 enthousiaste werknemers. Onze klant is een 100 % onafhankelijke organisatie, en werkt intensief samen met een internationale groep van onafhankelijke consumentenverenigingen, die in totaal 1200 personen tewerkstelt.



Functiebeschrijving

Als medewerker van het Contact Center maak je deel uit van de Personal Assistence Service en geef je de consument een eerste en gepersonaliseerd advies aangaande de geteste zaken.

Je verantwoordelijkheden:

  • Consumenten informeren en hen wegwijs maken in de digitale wereld.
  • Vlot kunnen antwoorden op consumentenvragen over huishoudtoestellen, telecom... en vooral over enegrie!
  • Facebook, Twitter en Instagram hebben geen geheimen voor jou en je weet wat nodig is om een topic te trenden.
  • Antwoorden formuleren via de verschillende sociale media, maar ook via mail en telefoon.
  • Een positief beeld scheppen van onze organisatie op sociale media.
  • Begeleiden van consumenten bij nieuwe contracten of het overschakelen naar een andere leverancier waarbij je een advies op maat creëert.
  • Specifieke simulaties verrichten of bijkomend onderzoek doen via online support of door onze TA experts te raadplegen



Functie-eisen

Een digital native met een grote sociale voetafdruk.

  • Een uitgesproken affiniteit met digitale technologieën/applicaties en sociale media.
  • Diverse digitale apparaten, technische specificaties, aansturingssoftware en andere bits en bytes hebben voor jou geen geheimen.
  • Een eerste professionele ervaring met direct klantencontact. Ervaring in een Contact Center is een troef.
  • Perfecte kennis van het Frans (zowel gesproken als geschreven) en een goede kennis van het Nederlands.
  • Je bent een hashtag wizard!
  • Nieuwsgierig en enthousiast. Je assimileert snel nieuwe informatie en houdt je technologiekennis up-to-date.
  • Flexibele teamspeler



Arbeidsvoorwaarden

  • Een gevarieerde, uitdagende functie met de mogelijkheid om jouw competenties te valoriseren in een omvangrijke groep met internationale faam.
  • Een aantrekkelijk salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen (o.a. drie verzekeringen, maaltijdcheques, transportvergoeding, lidmaatschap TA, …).
  • Werkrooster: 36 uren werkweek.
  • Een gemakkelijke bereikbaarheid (vlakbij het treinstation Brussel-Zuid)

Emplois similaires

Emplois similaires