Student : Contact Center Medewerker NL (m/v)
- Employeur
- Unique Brussel Arts Office
- Lieu
- ETTERBEEK
- Date de clôture
- 7 déc. 2019
Afficher plus
- Fonction
- Achat / Vente, Télévente
- Secteur
- Télécommunications ICT / Internet, Télécommunications
- Type de contrat
- CDD
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 0 à 2 ans d'expérience
Détails de l'offre
Iedereen weet hoe moeilijk het is om iemand te vinden die bij jouw thuis werk komt doen. Het bedrijf lost dit op door, via onder andere machine learning, huiseigenaren te helpen de juiste vakmannen voor hun renovatie te vinden. Na onze succesvolle start schakelen we nu een snelheid hoger met aanwezigheid op VTM en Vitaya. Wij zoeken gemotiveerde, energieke mensen om met ons dit groeiverhaal te schrijven. Het Bedrijf is een perfecte match tussen de snelheid, energie en dynamiek van een start-up met de betrouwbaarheid van solide partners zoals Belfius en Boston Consulting group.
Functiebeschrijving
Als Customer Service Medewerker verdeel je je tijd tussen (commerciële) telefonische contacten en het opvolgen van particuliere- en professionele klanten. Een optimale service is hierbij een prioriteit. Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen van alle klanten alsook inkomende en uitgaande opdrachten op het platform.
• Je behandelt hierbij op een klantgerichte manier vragen van klanten
• Je registreert op proactieve manier alle aanvragen van klanten
• Je controleert de aanvragen op de volledigheid en belt proactief de klant op om de ontbrekende informatie op te vragen indien nodig
• Je beheert de binnenkomende mails van professionele klanten en antwoordt waar nodig
• Je belt professionele klanten in België op om hen te overtuigen om te werken via ons platform
Functie-eisen
Jouw profiel:
• Je hebt interesse in renovatie en bouw
• Je weet dat succes niet komt door candy crush te spelen maar door de telefoon op te nemen
• Klantgerichtheid is je tweede natuur. Je bent één en al oor voor het verhaal en de behoeften van je klant en je bent in staat om ook tussen de regels door de vraag van de klant te begrijpen. Je helpt je klant maximaal door snel en juist te beslissen over informatie die je vlot kan inschatten en synthetiseren.
• Je weet dat je werk gedaan is als jouw klanten tevreden zijn, niet als het vijf voor vijf is.
• Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en/of het Frans
• Je legt gemakkelijk contacten en communiceert daarbij op een aangename, doeltreffende en heldere manier
• Commercieel ingesteld
• Je bent stressbestendig en flexibel ten opzichte van de toegewezen taken.
• Je kan zowel autonoom werken als in groep;
• Als uitgesproken teamplayer ben je enthousiast om samen met je collega's deze organisatie en service steeds verder uit te bouwen op basis van nauwe samenwerking en continu "leren van elkaar".
• Je kan met internet toepassingen zoals facebook of gmail om
Arbeidsvoorwaarden
Een interessante job met een afwisselend takenpakket en belangrijke ontwikkelingskansen, interne en externe opleidingsmogelijkheden, een competitief loonpakket en de mogelijkheid om een werkelijk verschil te maken.
Onze kantoren zijn gemakkelijk bereikbaar met openbaar vervoer.
Min 6 weken als studentjob
Entreprise
En tant que prestataire de services RH polyvalent, Unique vous aide à réaliser vos ambitions. Grâce à nos plus de 40 ans d’expérience, nous faisons partie du top dans le secteur RH belge. Par le biais de nos spécialisations Office, HR Consult, Customer Care et Technicum, plus de 200 collaborateurs dans 41 agences vous garantissent une approche personnelle sur mesure pour les entreprises et candidats exigeants. De starter à professionnel, pour des emplois temporaires ou fixes.
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte