Offre d'emploi : Helpdesk medewerker NL/FR (Brussel) (m/v)

Recruteur
Unique NARD
Région
SAINT-JOSSE-TEN-NOODE
Publication
jeudi 7 novembre 2019
Date limite
samedi 7 décembre 2019
Réf
18B06EUNQ-BE
Contact
Unique Nard Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Onze klant is een bank met een transparant beheer en maatschappelijke waarde gestoeld op verantwoordelijkheid, menselijkheid, innovatie en enthousiasme.



Functiebeschrijving

Als helpdesk medewerker in de banksector bestaat jouw takenpakket vooral uit administratieve taken, alsook uit klantencontact:

Als helpdesk medewerker in de banksector bestaat jouw takenpakket vooral uit administratieve taken, alsook uit klantencontact:

- Behandeling van inkomende oproepen van klanten die vragen hebben;

  • Behandeling van inkomende oproepen van klanten die vragen hebben over het gebruik van digitale applicaties of technische problemen hebben;
  • De klanten een antwoord geven op hun vraag of een oplossing voor hun (technisch) probleem.


Functie-eisen

Je hebt een eerste ervaring in customer service; Je hebt Nederlands als eerste taal en hebt kennis van het Frans; Je hebt Interesse in de digitale wereld en beschikken over basis-technische skills m.b.t. digitale applicaties



Arbeidsvoorwaarden

Onze klant biedt een missie van twee maanden (02/12 - 31/01), regio Brussel met een aantrekelijke salarispakket.

Emplois similaires

Emplois similaires