Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Internal Sales Tender Specialist

Employeur
Page Personnel Belgium
Lieu
Flemish Brabant, Diegem
Salaire
€2500 - €3200 per month
Date de clôture
10 déc. 2019

Afficher plus

Fonction
Achat / Vente, Ventes - général
Secteur
FMCG, FMCG - général
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience

Détails de l'offre

Als Internal Sales Tender Specialist ben je verantwoordelijk voor de A-Z ontwikkeling van een nieuwe business en coördinatie van tender processen.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is marktleider in hun sector en gekend voor hun innovatief karakter, open en dynamische omgeving en werksfeer, gelegen in Diegem.

Omschrijving

De belangrijkste verantwoordelijkheden van de Internal Sales Tender Specialist:

  • binnen de commerciële binnendienst sta je mee aan de opstart van een nieuwe markt: publieke instellingen en new business.
  • verantwoordelijkheid opnemen over de gehele coördinatie van public tenders en tendering binnen deze markten.
  • meedenken met de klanten en adviseert hen inzake het product aanbod.
  • SPOC voor klanten en interne stakeholders: nauwe samenwerking met de eigen afdeling, de betreffende Account Managers, Operations, IT, ...
  • zorgen voor een vlot verloop van het proces door proactief relevantie info te verzamelen en te communiceren met interne en externe stakeholders.
  • organisatie van het bid proces, rekening houdende met prioriteiten en deadlines.
  • actief meewerken aan commerciële projecten, waaronder strategische opbouw van tender policies.
  • actief ideeën aanbrengen om nieuwe business te genereren.
  • wekelijkse/maandelijkse rapportages: analyseren, conclusies trekken en omzetten naar concrete acties.
  • optreden als adviseur bij tenderingprocessen.

Profiel van kandidaat

De ideale Internal Sales Tender Specialist:

  • minimaal een bachelordiploma en een eerste relevante ervaring in tender management
  • zeer goede kennis van Nederlands én Frans (nationale scope)
  • vertrouwd met e-procurement platformen
  • sterke analytische skills en oog voor detail
  • goede kennis van Ms Office
  • sterk talent voor coördineren en opvolgen
  • hoofd van bijzaken kunnen onderscheiden, prioriteiten stellen en deadlines beheren

Aanbod

Je komt terecht in een bloeiende organisatie in volle ontwikkeling en kan een duidelijke bijdrage leveren tot de uitbouw van de business.

Naast een in depth training en mogelijkheden om jezelf binnen het bedrijf te ontwikkelen, ontvang je een mooi salarispakket met volledige extralegale voordelen.

Je wordt omringd door een hecht team van positieve, gemotiveerde collega's.

Entreprise

At the heart of our business are the thousands of people’s lives we change, the outstanding service we provide to our clients and candidates and the exciting opportunities within our offices all over the world.  We’re proud to set the standard in the recruitment profession – our specialist service with a personal touch is how we change lives for people through creating opportunity to reach potential.

As an employer looking to hire, or a candidate looking for an opportunity, Page Personnel offers you a team of specialist consultants who know your sector inside out and can meet your goals within tight timelines.

We specialise in the following disciplines: Accounting & Finance - Banking & Financial Services - Human Resources – Insurance - Procurement & Supply Chain - Sales Administration - Sales & Marketing - Secretarial & Business Support

Together with Michael Page, Page Executive and Page Outsourcing, Page Personnel is part of PageGroup. We’re confident our expertise and time-sensitive solutions will help you meet your recruitment or job search goals. Get in touch to find out more.

Nous trouver
Website
Téléphone
+32 2 290 97 26
Lieu
Marsveldplein (Bastion Tower) 5
Brussels
1050
BE

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte